weet iemand of ze kant en klare voeding kunnen opwarmen in het vliegtuig? Of kun je alleen maar warm water krijgen? Het leek mij zo handig om die kant en klare pakjes van nutrilon mee te geven (koud drink mijn meisje ze niet)
Dat kunnen ze hoor! Ik heb tijdens het vliegen ook gewoon potjes olvarit op laten warmen, geen probleem.
ze kunnen het opwarmen, duurt alleen iets langer om dat ze het in een pannetje heet water opwaremn kan niet in hun magnatron....
Wij hebben namelijk geen magnetron aan boord. Alleen een oven. Maar de flessen worden idd in warm water gezet. Duurt dan ook wat langer dus even wat eerder geven. Sommige maatschappijen hebben een speciale flessenwarmer, maar transavia niet.
Ik had zo'n pakje kant en klaar spul bij van Nestlè, fruitflesje geloof ik. Daar zit een lekker smaakje aan, en dat lustte Jelle wel koud. Maar ik heb verder gewoon poeder meegenomen voor onderweg, heet water vragen is sneller en gemakkelijker volgens mij.
Heet water komt uit een grote container onderuit het vliegtuig en wordt niet dagelijks verschoond. Het wordt wel gebruikt voor de koffie en thee, dus er zal niet iets mis mee zijn.
is het niet een idee om gewoon een fles koud water mee te nemen en een thermoskan met kokend water en deze dan te mengen? hoef je ook niet zolang te wachten
Ja alleen mag je thermoskannen met kokend water bij de meeste maatschappijen niet meenemen omdat het niet duidelijk is dat het om babyvoeding gaat.
je zou wel alvast kokend heet water in de fles kunnen doen en dan een thermozak erom en in een andere koud water en een lege fles mee om te megen... een klein flesje water los komt niet door de douane heen....