Wie kennen jullie in het echt hier?

Discussion in 'De lounge' started by Iertje81, Jul 4, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Emma86

Emma86 VIP lid

Jun 25, 2012
    5,281
    2,232
    113
    Female
    Nederland
    Hier ook zo gegaan, met een groep uit 2014. Proberen 2x per jaar af te spreken (liefst vaker maar gaat helaas niet vanwege de afstanden en werktijden). Vorig jaar gezellig met elkaar in de tuin gekampeerd, met kinderen. Was zo leuk. Gaan ook bij elkaar op kraamvisite, enz.

Iertje81 and Sokkie87 like this.
  2. Neilia

Neilia Niet meer actief

Onze socializer :p

Diazz likes this.
  3. Mim89

Mim89 VIP lid

Jan 29, 2019
    10,366
    8,871
    113
    Female
    Ik heb met 3 leden hier eerst via het forum privé gepraat en toen nrs uitgewisseld. 1 daarvan heb ik elke dag contact mee en laatst ook in real life ontmoet :) En een heb ik geen nrs mee uitgewisseld maar heb ik wel op fb.
    Kan me niet voorstellen dat iemand hier mij herkend. Anders hoor ik het graag hahah :p

Iertje81 likes this.
  4. Noppes

Noppes Actief lid

Aug 31, 2018
    132
    120
    43
    Female
    Nee ik ben hier, naar mijn weten, anoniem.

Iertje81 likes this.
  5. edelweiss

edelweiss VIP lid

Jan 24, 2013
    7,328
    474
    83
    Best een aantal ik denk een stuk of 15? Pin me er niet op vast maar zo iets. Mensen die ik dan spreek of zie

Verder zullen er vast meer mensen weten wie ik ben. And I don't give a f*ck

Edit.... Ik loop hier dan ook al ruim 11 jaar mee

Iertje81 likes this.
  6. smax

smax Fanatiek lid

Feb 15, 2018
    1,955
    1,042
    113
    Female
    Dochter van @Mississippi zat bij mijn zoon in dezelfde groep op het kdv. Volgens mij maar heel even en heb haar daar een keer gezien (en toen was ze in gesprek. Anders had ik haar wel aangesproken).

En ik heb @nelta een paar jaar geleden herkend aan de hand van haar handtekening. Ze weet dat inmiddels ook :)

Iertje81 likes this.
  7. maliro

maliro Niet meer actief

Ik denk dat ik anoniem ben, zo niet dan hoor het graag :D

Iertje81 likes this.
  8. Pechvogol

Pechvogol Fanatiek lid

Jun 19, 2014
    1,361
    678
    113
    Bedenk me trouwens wel ineens dat ik via hier op de Herhaalde Miskramen FB pagina terecht ben gekomen. Via daar wel persoonlijk (chat) contact, maar ik weet haar nickname hier niet meer o_O

9. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Ooh haha! Je had me gewoon mogen onderbreken hoor! :roflmao:

smax and Iertje81 like this.
  10. mapepejo

mapepejo Fanatiek lid

Aug 27, 2014
    1,593
    541
    113
    Zover ik weet, ken ik niemand en niemand mij :thumup:

Iertje81 likes this.
  11. LVtje

LVtje Fanatiek lid

Jan 20, 2014
    3,128
    1,100
    113
    Female
    Ik heb een groepje van nog 4 andere dames leren kennen paar jaar geleden bij een nod groepje. Inmiddels kan ik zeggen dat het echt een paar van mijn beste vriendinnen zijn.

Nog een app groepje met dames tijdens de eerste zwangerschap. Paar gezien tijdens een meeting en nog wel sporadisch app contact.

En een heel leuk app groepje van de tweede zwangerschap waar dagelijks nog volop gekletst wordt.

Ook nog wel iemand waarvan ik weet wie ze is en via ander forum wel eens gezien heb. Maar dus niet via ZP heb leren kennen.

Lisette89, Iertje81 and Leolove like this.
  12. smax

smax Fanatiek lid

Feb 15, 2018
    1,955
    1,042
    113
    Female
    O hahaha nou als ik dat geweten had ;)
    Al zit mijn zoon nu op school en mijn andere zoon zit nog beneden.

Weet niet of jouw meiden er nog komen?

Mississippi likes this.
  13. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Mijn jongste zit er nog tot eind juli (ooievaarsnest) K. zit op de bso nu ook tot einde vd maand. We gaan verhuizen van Hoek naar B+R :) dan wordt het net iets te ver allemaal.

14. smax

smax Fanatiek lid

Feb 15, 2018
    1,955
    1,042
    113
    Female
    Wij wonen in het andere van de drie dorpen :)
    De jongste op de Madelief hier en de andere twee op de bso.
    Dan heb ik nog een paar weken om je aan te spreken haha

15. conejita

conejita Fanatiek lid

Jul 14, 2013
    3,311
    248
    63
    Female
    customer service
    Spanje
    Ja ik heb hier een nu hele goede vriendin ontmoet @Pluis79, in een groepje voor lotgenoten van moeders met overleden kindjes. Al 5 jaar delen we lief en leed, zou haar voor geen goud willen missen en we balen vaak dat we zo ver weg wonen van elkaar. We hebben elkaar enkele keren live gezien maar ik woon in Spanje en zij niet vlakbij mijn familie in Nederland dus vandaar dat we elkaar niet vaak zien.
    Verder heb ik nog een paar meiden hier ontmoet (ook lotgenoten), die "ken" ik nu ook op fb en we blijven elkaar zo'n beetje wel volgen. Zijn geen echte vriendinnen maar er is bij sommigen toch wel een soort van band door wat je hebt meegemaakt.

Iertje81 likes this.
  16. KleineMama15

KleineMama15 Bekend lid

Feb 27, 2019
    521
    219
    43
    Female
    Gouda
    Niemand

Iertje81 likes this.
  17. Moluks78

Moluks78 Niet meer actief

Ooit een groepje gestart in 2010. Toen waren we allemaal net bevallen. Een paar keer afgesproken, maar nu geen contact meer. Volgens mij zijn ze ook niet meer actief hier.
    Verder ken ik niemand hier echt, wel weet ik van iemand wie dr man en schoonouders zijn.

Iertje81 likes this.
  18. Lisette89

Lisette89 Fanatiek lid

Aug 4, 2014
    1,045
    37
    48
    Ik heb via een nod topic 4 geweldige meiden leren kennen, die ondertussen echt tot mijn beste vriendinnen behoren. Vriendinnen waarvan je weet dat als er iets is, ze ondanks de afstand, alles zullen doen om je te helpen. Zo ontzettend dierbaar.

Verder heb ik nog een goede vriendin leren kennen via zp. Nog een aantal meiden ontmoet, maar door een ruzie binnen de groep is dat verwaterd.

En heb ik al 4 jaar app contact met iemand :)

En sinds m’n tweede zwangerschap ook nog een appgroepje met meiden die rond dezelfde tijd waren uitgerekend.

Iertje81 likes this.
  19. nelta

nelta VIP lid

Apr 28, 2009
    18,625
    9,137
    113
    Female
    Rotterdam
    Haha ;)
    Ik fiets regelmatig langs jullie.

Moluks78 likes this.
  20. EdN

EdN VIP lid

May 27, 2011
    8,831
    3,627
    113
    @Elsss is een oud klasgenootje van me en we hadden elkaar toevallig al op fb. We wonen ook in dezelfde plaats, dus komen elkaar zo heel af en toe wel eens tegen (bij de verloskundigepraktijk of in de Efteling :)).

Verder heb ik hier wel eens de oude buurvrouw van een goede vriendin herkend, omdat zij de namen van haar buurkinderen ergens noemde :). Geen idee of zij hier nog actief is. Als er nog anderen zijn die mij herkennen hoor ik het graag!

Iertje81 likes this.

Share This Page