Wat maakt het nu uit of het de persoon op YouTube/internet is en dit TS haar muziek keuze zou zijn? Laat een ander eens in de waarde ipv altijd maar een ander belachelijk te maken. TS; ik ken hem niet maar heb diverse links van optredens gevonden waarbij 1 een emailadres stond, ik pb je deze even ivm zijn privacy.
Ik dacht bij de links van knap wel my god die wil je toch niet op je bruiloft? Maar de tweede vind ik denk ik nog erger hahaha Maar je hebt m gevonden ts! Fijne bruiloft
Ja ik moet toe geven de beschrijving er bij dacht ik ook van klopt het wel maar het was echt niet als grap bedoeld..
Maar zelfs al was het wel als grap bedoeld... mag dat niet meer?? Is daar ook al een verbod op? Kom op hee.... kijk eens boven op je nachtkastje of daar je gevoel voor humor nog ligt...
Oh grapjes moet heus kunnen ,maar wees eerlijk er wordt tegenwoordig flink van genoten om mensen " belachelijk" te maken op zp. Kijk maar naar de reacties over haar muziek keuze..... @knap, daar bedoel ik jou reactie nu niet mee hoor.
Nou dat lijkt me wel mee te vallen.. We lachen toch om Harry.. uhm Henk, zelf. Niet om ts of haar muziekkeuze.
Zo'n ketting wil ik altijd nog eens voor m'n man kopen. Maar in goud zn ze niet te betalen. En zilver en nepgoud vinden we niet mooi.
Er staat toch in de titel Henk Mustang? De links die gegeven worden lijken niet eens op de naam Henk Mustang. Wat een trieste figuren hier weer zeg.
Wat een reacties zeg, slaat nergens op. Ieder zijn eigen smaak. Nl muziek is vaak bij oudere mensen wat geliefder dan een DJ dat homohits van de jarig 80 speelt. Ts? Was het hem?
Slaat een reactie als homohits natuurlijk ook nergens op Ts hoop dat je hem gevonden hebt ondertussen en contact kan zoeken zodat hij op kan treden.
Dames, hou het even gezellig hè? Als iemand Henkie nog weet op te sporen is TS weer geholpen. Volgens mij geeft ze nergens aan dat het haar favoriete artiest is waar ze 's nachts voor wakker gemaakt wil worden . En al is het wel zo: dat is ieders goed recht. Ben altijd allang blij dat niet heel Nederland fan is van de artiest waar ik van houd. Dat zou me toch weer slechte plaatsen bij zijn concert opleveren . TS, ik heb geen idee helaas (kom ook niet uit jouw hoek van het land). Maar ik denk dat de tip van Zogelukkig je verder kan helpen! Veel succes!
Homohits is een muziekserie bol.com | Heetste Homo Hits, Various Artists | Muziek Gewoon de standaard meezing gebeuren.