Jemig wat een reacties ineens! Sorry dat ik niet eerder kon reageren (ben vandaag ontslagen, per post...) Allereerst over mijn opmerking: grapje zeker? Ja dat meende ik ja. Want als ik schrijf over een groningse artiest en een link krijg naar een meisje uit amerika, wat moet ik dan denken? Henk guhnen is het niet, want uiteraard heb ik zelf ook gegoogled, hyved en facebook... en ik heb deze man een bericht gestuurd om het hem te vragen, en hij was het niet. Over mijn ''muzieksmaak''. Beetje raar voor iedereen die daar commentaar op had. Ik schreef namelijk ''voor een 40 jarig huwelijk'' Aangezien ik een baby heb, ben ik natuurlijk zelf niet 40 jaar getrouwd en gaat het om een feest voor mijn ouders, die nou eenmaal wat van de oudere generatie zijn en van andere muziek houden dan de meeste ''moeders'' hier... Ik heb nu geen tijd meer om alle linkjes ed. door te kijken maar wel bedankt voor degene die mij gepbt hebben, ik kijk daar morgen even goed naar. Dit is de link naar het goede filmpje: Café De Buurvrouw Leek: Henkie Mustang - YouTube En nee, het is niet helemaal mijn smaak, maar Nederlandse meezingers en niet te hard is de smaak van mijn ouders, het is hun feest...
kun je dat cafe niet bellen of hun t weten of bestaat dat cafe niet meer. (jammer dat je niet meer op mijn pb vraag ingaat, terwijl je het wel hebt belooft)
Toen ik deze links plaatste had ik niet in de gaten dat ze zo raar waren sorry. Wist ook niet dat je al hyves en facebook zelf bekeken had. Wilde echt op recht helpen. Nou hoop dat je. Die goed man vind.
Henkie Mustang! | Facebook hier heeft hij net nog opgetreden zoals ik het lees, dit cafe even bellen dan maar.
dat kan hier toch niet meer? Tegen die tijd zit er allang een slot op! Moet je trouwens eens gaan kijken op fok.nl... oh joh echt, dan gaat het er hier nog heeeel onschuldig aan toe met een klein geintje richting muzieksmaak...