Pukkels

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Theebeeb, 6 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Hallo allemaal

Ik ben in juni gestopt met de pil en nog geen ongi gehad. Ik hebde microgynon 30, 12 jaar gebruikt. Sinds dat ik gestopt ben heb ik erg last van pukkels, op mn rug, nek en decolettee.
    Zijn er meer meiden die hier last van hebben na stoppen?

Groetjes theebeeb

2. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    nee, sorry geen last van gehad. Wel last van andere dingen gehad. Kan het niet zijn dat ze door de verandering van je hormoonhuishouding verschijnen?
    Sterkte ermee.

3. brotherbear

brotherbear Niet meer actief

Ik heb het ook behoorlijk gehad. Heb het nog steeds in flinke mate.. Kwam bij mij echt door het stoppen. Toen mijn lijf begon te stabiliseren werd het wel rustig.

Ik heb zelf wel veel gehad aan de verzorgingslijn van de bodyshop.

4. Theebeeb

Bedankt voor jullie reacties meiden. Ja het is vervelend omdat ik anders altijd een heel gave huid heb. Ik zal eens kijken voor een verzorgingsproduct.

Groetjes theebeeb

5. Kassie

Kassie Actief lid

3 aug 2011
    107
    0
    0
    iets in de lucht
    La Herradura, Spanje
    Hoi!

Ik heb er ook erg last van, maar dan op m'n gezicht. Tijdens de pil had ik ze niet.
    Eind juni de laatste genomen en daarna onttrekkingsbloeding gehad. En nu zit ik te wachten op eerste echte ongi...
    Maar de kans zit er dus in dat het wat wegtrekt als m'n cyclus op de rit is?

Groetjes,
    Kassie

6. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

Hier nog eentje!

Is die pil die je slikte dezelfde als de Dianapil? Die nam ik namelijk. Acne is weer terug:( Nog een rede om snel zwanger te worden, hopelijk word ik dan volgestopt met vrouwelijke hormonen.

7. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik ben al heel vroeg aan de pil gegaan omdat ik best last had van acne op mn 12e, daarvoor kreeg ik dus de dianepil. En ik hoopte dat het eigenlijk intussen niet meer zo erg zou zijn als ik stopte maar sinds ik met de pil gestopt ben komt het dus ook weer terug! Ook voornamelijk in mijn decolleté en wat aan de zijkant van mn gezicht (gelukkig is grotendeels daar bedekt met mn haar)..

8. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Ben nu ongeveer 9 maanden gestopt met de pil, me cyclussen verschillen nog steeds erg veel van elkaar en acné heb ik ook nog.. helaas! op mijn gezicht heb ik er geen last van, maar mijn decolleté en mijn schouders zitten vaak onder de acné.
    toen ik 15 was ben ik begonnen met de diane pil,, acné was snel weg, maar ik kreeg erg erg veel migraine van, heb toen de yasmin pil gekregen, geen migraine meer, acné was veel minder.. maja nu zit ik weer onder.
    tis bij mij echt vanwege hormonen, want als ik ongi ben drogen ze uit en heb ik er (behalve die rode littekentjes) geen last van, maar als mijn eisprong nadert krijg ik er weer heel veel.

9. Hoi hoi,

Hou op schei uit ik heb daar ook heeeeeeeeeeel erg last van gehad. Komt echt door de verandering in de hormoonhuishouding. Ik ben mijn gezicht gaan behandelen met een anti mee-eter peeling van garnier wat ik aanbracht onder de douche. Door t warme water staan de porieen goed open. En dan na t douchen haalde ik nog ff een koud washandje over mij gezicht op de porieen weer goed te sluiten. Dit hielp bij mij heel erg goed.

Groetjes Anneke

10. Kassie

Kassie Actief lid

3 aug 2011
    107
    0
    0
    iets in de lucht
    La Herradura, Spanje

Bedankt voor de tip, ik ga het proberen.
    Het is voor een goed doel, maar iets minder zou fijn zijn!

Groetjes,
    Kassie

11. Theebeeb

Bedankt voor de tips dames , ik ga het ook proberen.
    Groetjes

Deel Deze Pagina