getver naar idee...

Discussie in 'De lounge' gestart door zogezegend, 17 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

toen mijn oudste dochter begin van de avond haar fiets ombracht, zag ik dat er op ooghoogte een plankje bij mijn schutting was verwijderd, deze stond op de grond tegen mijn schutting aan, mij poort was opslot geweest.

nu heb ik zo'n naar gevoel, ik moest hem er via de zijkant weer inschuiven, dus gewoon gevallen lijkt me sterk..

heb mijn buren op het rijtje op de hoogte gebracht en alles extra nagekeken..

zo'n naar gevoel, wat denken jullie hiervan?

trouwens mijn steeg loopt dood, je kan er maar via 1 kant in.

2. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    kan me voorstellen dat je geschrokken bent,klinkt wel vreemd,goed dat jeje buren hebt ingelicht,dan kunnen zij ook een oogje in het zeil houden. zou alles goed op slot houden verder...

3. fafje

fafje Niet meer actief

heh getver.......:(

4. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Vervelend, maar misschien een idee om er even een schroefje in te draaien? Dan kan ie niet meer zo makkelijk geschoven worden of vallen...

Is ie er daarna weer eruit even de wijkagent bellen.

5. zogezegend

ja voor zover ik weet zaten er schroefjes in, ik ga morgen even kijken of die er los blij liggen...ik zal bij 1 van mijn buren wel de boor lenen..
    ik ben bang dat het niet direct een dreiging voor vanavond hoeft te zijn, helaas zijn op het hele rijtje alleen dames thuis, de enige man is er momenteel ook niet..
    het zit me dwars dat ookal kan je niet heel goed naar binnen kijken denk ik...dat het enige waardevolle wat ik in huis heb (naast mijn kinderen uiteraard) mijn laptop is, die op de achtertafel staat.
    ben normaal niet snel bang, maar dit is zo vreemd...

6. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Heb je buren met een hond? Of zelf een hond? Een paar keer op de avond de steeg in lopen, wij hebben ooit een gluurder gehad, een eenzame vrouw van 50 jaar dus het hoeft per definitie geen vieze mannen te zijn.

7. fafje

fafje Niet meer actief

nou jakkes, haha wat raar zeg

8. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Ze was bij ons snel uitgekeken door de hond die elke keer blafte, toen ging ze naar de buren, ik vond het vooral heel zielig voor haar.

9. Wihe

Wihe Actief lid

24 nov 2011
    440
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou dat plankje idd ook nog eens stevig vastschroeven. Mocht die dan weer los gaan, dan weet je iig zeker dat die niet gevallen kan zijn en kun je alsnog wijkagent/politie inlichten. Wel een naar idee zeg :S
    Hoop voor je dat die toch op een vreemde wijze gevallen is :)

10. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    misschien ook die laptop niet in het zicht laten staan?

11. zogezegend

zo niet super lekker geslapen vanacht maar het plankje zit er nog op
    ik ging net nog even kijken en zag dat bij 3 plankjes de schroeven kapot zijn, het kopje zit nog in de plank de rest in de balk.
    ik vraag me af of het weer ermee temaken heeft gehad, al is het dan vreemd dat de rest van de plankjes er geen last van hebben.
    vanmiddag een buurman van verderop maar even laten kijken..
    en wat betreft de laptop ik draai nu mijn luxeflex weer dicht als ik wegga..

Deel Deze Pagina