Hallo dames, Ik moet het even kwijt. Mijn vader heeft sinds 1,5 jaar chronische lymfatische leukemie. Een maand geleden kregen we te horen dat het vrij agressief is. Wel langzaam groeit maar hij zal geen 80 worden. Krijgen we vandaag het bericht dat mijn moeder waarschijnlijk borstkanker heeft met mogelijk uitzaaiing naar lymfeklier. Maandag de definitieve uitslag maar die arts gaf aan dat het hem zeer zou verbazen als dit niet kwaadaardig was. Ik ben met stomheid geslagen en bang voor wat komen gaat. Mijn ouders zijn pas 56 en 54. Ik ben zo boos. Bedankt voor het lezen
Jeejtje meid wat een ontzettend klote situatie! Dit wens je echt niemand toe... ik wil je heel veel sterkte toewensen en een dikke digi knuffel geven! Je hebt alle recht boos te zijn... Is behandeling nog wel mogelijk?
heel veel sterkte! ik weet helaas wat je doormaakt. mijn moeder heeft 3 weken geleden te horen gekregen dat ze slokdarmkanker heeft. ze kan nog wel behandeld worden dus we hopen er het beste van. mijn moeder is 52. 14 jaar geleden heb ik mijn stiefvader verloren aan slokdarm kanker dus dit kwam hard binnen bij zowel mijn moeder als bij ons is er nog wel behandeling mogelijk bij je moeder?
Jeetje dit is ondragelijk, oneerlijk en een grote nachtmerrie. Heel veel sterkte en hopende op het beste voor zover dat mogelijk is pffff zo jong ook nog
Ik heb er geen woorden voor... Wat verschrikkelijk! Heel veel kracht en sterkte gewenst voor jou, je gezin en je familie!
Bedankt allemaal! We horen maandag meer over eventuele behandeling enzo. Het komt langzaam binnen. Ik had net de ziekte van mijn vader een plekje gegeven voor zover mogelijk. En nu dit. Ik ben woedend
Dat is obtzettend zuur ja. Sterkte. En hopelijk heeft de toekomst ook nog heel veel mooie dingen voor jullie in petto- al is dat nu misschien moeilijk te geloven.