Zit hier nu slaapdronken achter de compu en vriendlief is net na zijn werk. Chloé word sinds een tijdje weer snachts wakker, ze is dan helemaal overstuur en ik moet haar dan echt mee naar beneden nemen en een flesje geven anders krijg ik haar niet stil, Had me altijd voorgenomen haar daar niet aan te laten wennen maar tis te enige manier dat ze weer lekker gaat slapen daarna! Vannacht hetzelfde alleen toen was ze echt helemaal in paniek, ze huilde zo hard dat ze er elke keer bijna in bleef hangen, zo zielig Dit hebben we nog niet eerder gezien! Flesje wilde ze absoluut niet! We hebben gelijk haar helmpje afgedaan omdat we bang waren dat ze het misschien ook wel te warm had plus dat we volgende week naar Livit moeten om de helm aan te passen omdat die te klein word(kon niet eerder maar ga zo wel bellen en aandringen). Nu is het ook zo dat ze sinds 2 dagen haar puckabag aanheeft en mij al was opgevallen dat ze daardoor ook onrustiger slaapt(beperkte bewegingsvrijheid) en vannacht hebben we die weer uitgedaan omdat we er van overtuigt zijn dat ze daar niet lekker in slaapt, de zak is ook nog een beetje te groot voor haar waardoor ze niet meer lekker door haar bedje kan woelen, maar hoe moet dat straks als het echt gaat vriezen, we hebben enkel glas boven De 4de keer weer in bed gelegt maar weer verder huilen,toen was het honger want ze dronk lekker haar flesje leeg, ik heb toen de helm opgehaald en ze maakte al een vreugdesprongetje toen ze die zag, weer opgezet en toen ging ze na 3 uur eindelijk slapen. Sjee mijn verhaal is alweer veels te lang maar ik moest het even kwijt en wie weet zijn dit herkenbare verhalen voor sommige? p.s normaal is ze tegen deze tijd al lang wakker maar laat haar lekker liggen nu!
Hier ook een aantal van die nachten achter de rug, het is nu dus afgelopen nacht voor het eerst weer goed gegaan en heeft ze doorgeslapen. Ben zelfs 5.00 gaan kijken of ze nog wel ademde want normaal was ze dus al tig keer wakker geweest... Ik hou het maar op een ontwikkelingsfase in combinatie met tandjes die ze net heeft gekregen... Frustrerend is het wel want je voelt je de hele dag zo verrot en gaar. Hoop dat ze snel weer lekker gaat slapen.
Tja het kan zoveel zijn en dat kan frustrerend werken omdat ze niet kunnen praten. Steeds maar moeten raden wat er is, vond/vind ik misschien nog wel erger dan het niet slapen op zich. Zijn het tanden/kiesjes, heeft ze honger/dorst, gedroomd, koud, warm of is ze gewoon bang, wil ze bij ons zijn, is het alleen wat aandacht wat ze wil, pfffffff Maak er maar een rustige dag van als dat kan en even bijkomen maar, sterkte!
Dank je wel, ja tis echt moeilijk als ze zo overstuur zijn en je kan alleen maar raden en dingen proberen! Ze heeft net haar fles leeggedronken en ligt nu weer lekker in bed, ze was best vrolijk dus ik hoop dat het vandaag zo blijft pfffff...
hier ook een tijd gehad dat ik 4x me bed uitmoest , was ze helemaal overstuur de eerste x dat ze dat deed had ze oorontsteking kwam ik later achter en de 2ex was laatst maar dat is denk ik een sprongetje geweest ... nu slaapt ze iedere dag uit van 19.00 tot 8.30
Heel herkenbaar zulke nachten, onze kleine man sliep de eerste 5 maanden altijd goed snachts op wat normale dingetjes na en overdag huilde hij altijd, was zo blij met de goede nachten! En nu sinds een maand of 2 maakt hij er snachts ook een potje van. Ik moet er soms wel 15 keer uit voor een speentje of even te troosten, en als het echt te gek word geef ik een flesje en slaapt hij weer verder om vervolgens 3 uur later weer wakker te worden, dan is soms een speentje voldoende of ik laat hem dan echt even een poosje huilen ( hij is dan niet overstuur anders ga ik gelijk naar hem toe) en dan valt hij vanzelf weer in slaap! Maar het is echt zo vermoeiend, en meestal op de dagen dat ik moet werken is hij snachts wakker
Herken het wel. Ymke wordt ook steeds wakker voor een flesje 's nachts. Meestal slaapt ze wel weer in maar soms ook niet. Het ging een aantal nachten goed maar in het weekend was het weer helemaal mis. Ymke was ontzettend aan het hoesten en had het benauwd. Ben ruim 2½ uur met haar bezig geweest en uiteindelijk werd ze rustiger in de badkamer met de douche aan en maar stomen. De nacht erna was het goed en afgelopen nacht weer mis. Om half 2 een fles van 170 en om half 3 was mevrouw weer wakker. Heb haar op een gegeven moment bij me gelegd in bed en toen viel ze direct in slaap. Na een kwartiertje teruggelegd en ze sliep door. Het is steeds zo vervelend dat je uit je diepere slaap wordt gehaald door zo'n kleintje en dat ze nog niet kunnen zeggen wat er aan de hand is. En ... het is natuurlijk altijd zo dat het vaak de nachten zijn voor de dag dat je zelf weer moet werken. Succes allemaal de aankomende nachten en als ik ook weer wakker ben dan zal ik aan jullie denken.
We gaan gewoon bedenken dat we op dat moment niet de enige zijn(zo voelt het dan wel) en misschien helpt het?
Heel herkenbaar! Thijs krijgt steeds meer van deze nachten. 1 geluk hij slaapt s`morgen llanger. mijn vriend geeft de fles om 7.00 in zijn bedje en hij valt dan weer in slaap tot 10.30 of zelfs tot 11.30 gelukkig gaan mijn vriend en ik er samen uit om elkaar een beetje gezelschap te houden. dus vanacht om 12.30 aan de thee en thijs om 12.45 een fles gegeven en viel die in slaap. maar afgelopen zondag op maandag tot 3.00 gezeten. Hopelijk gaat het vanacht beter!!
Sterkte, Ik heb drie kinderen en ze worden allemaal s'nachts nog wel eens wakker ze kienen het vaak zo uit dat er een doorslaapt en dan spoken de andere 2 zodat het maar heel sporadisch voorkomt dat we een nacht kunnen doorslapen. En het is waarschijnlijk niet wat je wilt horen maar je went eraan.... Mijn oudste is nu bijna 4 en ze zeggen dat het slapen vaak goedkomt als ze naar school gaan dus de betere tijden zijn in zicht. ( volgend jaar gaat de middelste naar school)
Ze heeft nu 4 tandjes en heb niet het idee dat dat het is eerlijk gezegt Maar ja met die kleintjes weet je het gewoon niet, was 2 weken geleden bij de ha en die zei dat ze de leeftijd had om verlatingsangs te hebben dus tja.......moeilijk!