Ik ben zo ongelooflijk boos. Ik weet eigenlijk niet wat ik er mee moet en plaats het hier omdat ik het kwijt wil. Mijn kindje was vanmorgen naar buiten geglipt om 7.45 (achter het huis) ze viel en begon daarop te huilen. Ik heb haar naar binnen gehaald. Nou huilt ze niet heel vaak. Over het algemeen huilt ze alleen als ze echt hard valt. Verder is het een vrolijk en gezellig kindje. Daarbij is ze vroeg in de ochtend nooit buiten want ik vind het niet nodig dat er mensen last hebben van haar. Niks aan de hand zou je denken maar nu komt het. Toen ik de visite net uit liet zat er een brief in de brievenbus. Hierin stond of we zo vriendelijk wilde zijn om s'morgens rekening te houden met onze buren en ons kind met haar gekrijs binnen wilde houden. Ik heb dan al zoiets van als je last het van mijn kind bel dan aan en zeg het recht in mijn gezicht maar dat was nog niet alles. In de brief stond ook dat diegene niet wist of dat het kwam omdat ze haar zin door wil drijven of dat het komt door VERWAARLOZING/MISHANDELING. Ik ben zo enorm vals. In onze buurt zitten veel kleine kindjes die toch wel behoorlijk wat meer herrie maken dan mijn kleintje!! Ik herken haar hier ook absoluut niet in! Ik ben meteen langs alle buren en achterburen gegaan en ineens wist niemand ergens vanaf op een na. Deze zei dat ze de brief niet had geschreven maar gebruikte vervolgens wel de benamingen die beschreven stonden in de brief. Heb tegen iedereen gezegd dat als er iets was dat ik liever heb dat ze rechtstreeks naar mij komen. Voel me echt beschuldigd van iets wat ik absoluut nooit zou doen. Mijn kleintje is alles voor mij, ik zou haar nooit kunnen verwaarlozen of mishandelen!!
Belachelijk zeg, als ze niet elke ochtend om 7.45 buiten is en vaker herrie maakt vind ik het helemaal erg. Je mag met dit weer toch best in je tuin zitten en kinderen maken nou eenmaal herrie. Ook laf dat er nu opeens niemand wat van weet. Ik zou morgen ochten express lekker in de tuin ontbijten
Zoooo kinderachtig dat er geen afzender bij stond... Ik zou morgenvroeg zelf in de tuin gaan roepen of degene zich alsjeblieft wil melden! Nee, serieus... Deze heeft blijkbaar niet de ballen om het recht in je gezicht te zeggen, wat bij mij over komt dat deze misschien wel "bang" is. Lekker laten gaan en geniet van het mooie weer!
Nou lekker schijnheilig zeg, hier zou ik dus ook echt giftig van worden. Ik denk dat je niet meer kunt doen als wat je al hebt gedaan, degene die de brief heeft geschreven wil zich blijkbaar niet kenbaar maken dus haal je schouders op en trek je er niks van aan.
Naja zeg! Hoe kinderachtig is dat!! Waarom hebben mensen gewoon geen ballen !! Wel dapper van je dat je langs de deur bent gegaan!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er echt van ondersteboven ben. De kleinste ligt over het algemeen tegenwoordig tot 7.30 te slapen. De kinderen van mijn vriend moeten zelfs tot acht op hun kamer blijven. Voordat ze hier buiten zijn is het dus zeker pas negen uur/half tien. Dit is echt voor het eerst dat ze zo vroeg naar buiten geglipt was! Vind het zo kinderachtig gedrag!
Morgen je kindje expres buiten laten gillen of keihard laten lachen, dan achter de brievenbus gaan zitten en zodra er een brief ingedaan wordt de deur opentrekken, BETRAPT OUWE! Kijken wat ze dan zeggeb
Belachelijk! Stoer hoor, van je buren, mensen de stuipen op het lijf jagen en dan geen afzender eronder zetten! Ik zou ook echt flink over de flos zijn! Laat het zakken, en trek je er niks van aan. Je hebt gedaan wat je kon (langs de deuren gaan). JIJ weet dat het pure onzin is wat in de brief staat dus je hoeft niks te vrezen!
Ach...buren...pfff die zouden verboden moeten worden. Wat een vals en gemene actie van die mensen. Wij hebben ook aan 1 kant mensen ( ze gaan gelukkig verhuizen...yes!!) die wonen ook tussen heel veel kleine kinderen in. Ja en in de vakantie spelen die lekker achter huis. Gister deed mevrouw demonstratief keihard klassieke muziek aan met alles open zodat iedereen mee kon genieten. Tja...muziek is overlast...en kinderen die spelen niet Gelukkig voor de buurvrouw vind ik klassiek ook heerlijk om naar te luisteren dus heb ik het door de vingers gezien TS, laat je niet kisten hoor. Kinderen gillen, rennen, schreeuwen, maken ruzie, lachen hard en maken plezier. Dat maakt geluid. Zo is het nu eenmaal. Laat het van je afglijden.
Kinderachtig van ze zeg! Hopelijk trek je je er niet teveel van aan. Morgen gewoon lekker weer vroeg naar buiten sturen,dan moeten ze zich maar fatsoenlijk melden!
Probeer het je niet aan te trekken. Je zegt zelf dat het nooit gebeurt. En als iemand niet de moeite neemt om even aan te bellen of een naam onder een brief te zetten, zou ik geen moeite doen om me er druk om te maken
Ik zou hier letterlijk schijt aan hebben! Sorry voor mijn taalgebruik, maar hier kon jij toch ook niks aan doen? Begrijp het heus wel dat niet iedereen het waardeert als er iemand buiten zo vroeg staat te schreeuwen maar het lijkt mij niet dat ze dit al een half uur aan het doen was... dat zou wel heel knap zijn hihi. Verder zou ik me er echt niks van aan trekken en lekker je eigen ding blijven doen, het is lekker zomervakantie en als je kids vroeg op de ochtend met dit warme weer lekker naar buiten willen zou ik ze lekker laten gaan. welke (gek) ligt er met 25 graden onder de wollen dekens in dezomer.. ( ik kan ook makkelijk tot 11 uur in me bed blijven liggen, nu dit nog kan) maar nu moet ik er even niet aan denken. Volgende keer met waterbalonnen boven je deur staan wachten en als die gene weer aan de deur komt. ""flaatssss'' hahaha
Buur 'stuurde' briefje waarschijnlijk in vlaag van venijnig sjacherijn omdat ze niet kon uitslapen en schaamt zich nu kapot anders zou ze er wel vooruit gekomen zijn, lijkt me. Niets van aantrekken, denk niet dat je er nog een vervolg op krijgt, anders was ze heus wel eerlijk geweest.
Schandalig!! Zou morgenochtend om zeven uur al buiten staan!! Onder het mom van we gaan een feessie bouwen!
Heb je niet een leuk alarm op je auto zitten. Dan zou ik deze morgenochtendvroeg lekker voor hun deur af laten gaan Enka's een half uurtje later uitzetten.
Tjonge wat een gepiep. Als ze geen kinderen willen horen moeten ze maar oordoppies indoen of in een hutjer op de hei/bejaardentehuis gaan zitten. Niks van aantrekken. Jij weet hoe het wel zit.
Doet me denken aan onze interactie met de buurvrouw tijdje terug. Of eigenlijk.. Tussen oma en buurvrouw. Oma vroeg of ze ergens anders konden gaan voetballen... Omdat de bal steeds tegen haar auto kwam. Zo'n echte leren voetbal dus dan heb je meteen halve deuk in zo'n mini-koekblik en dat is toch zonde. (Achter dit blok is een groot grasveld en aan de overkant is geen gras maar wel ruimte en een hek tussen stoep en auto's.) Na de derde keer... Werd oma beetje boos omdat ze steeds glashard stonden te beweren dat de bal helemaal niet tegen de auto en ons raam kwam steeds. Komt ineens de buurvrouw naar buiten en die is echt superboos... Dat m'n schoonmoeder niet in staat is om d'r kinderen op te voeden en of ze wel wist hoeveel LAST ze had van het feit dat HAAR kleindochter weleens zit te stoepkrijten!? Mens is getikt... Lekker laten doen. Net als die buuf van jou... Lekker in hun eigen sop gaar laten koken en vooral je niet druk over maken. En wie weet wat ze bij je andere Buren met kleine kinderen uithaalt?
Ik ben dus navraag gaan doen bij de buren die kinderen hebben en daar heeft ze ook al tegen staan schreeuwen omdat ze uit wil slapen. Tja zeer vervelend maar dan moet je niet in een wijk gaan wonen waar veel jonge gezinnen wonen. Vind het alleen zo vervelend dat ze over die ene keer valt dat mijn kleine een keer vroeg buiten is en daar meteen beschuldigingen bij plaatst. Heb nu dus echt iedereen die dichtbij woont gesproken en niemand zegt problemen te hebben met de geluiden die uit onze tuin komen!