Gisteren werd ik gebeld door een mobiel nummer, maar ik was net te laat met opnemen, dus oproep gemist. Ik direct terugbellen, maar toen kreeg ik dit te horen: "dit nummer is niet in gebruik, wij helpen u graag bij het vinden van het juiste nummer. Bel hiervoor 1888 " Als dit nummer niet bestaat, waarom word ik dan gebeld met dat nummr???? Of kan dat ook betekenen dat het nummer uit staat? Ik heb meerdere keren over de dag terug gebeld, maar krijg steeds hetzelfde te horen. Echt vreemd.... Wie heeft hier een verklaring voor?
volgends mij zegt die computer het ook als de telefoon uit staat. Als het belangrijk is dan bellen ze wel terug toch.
Staat er misschien een extra 0 voor (of een ander cijfer)? Bij sommige bedrijven of providers willen ze dat nog wel eens doen, als je dan terug belt "klopt" het nummer niet en dan krijg je inderdaad nummer buiten gebruik, omdat je dan naar een 11 cijferig nummer belt. Ik heb het ook wel eens gehad, heb nier verder gezocht, later op de dag belden ze wel terug. Dus als het belangrijk is bellen ze wel weer.
Nee er staat geen 0 voor of ander cijfer. Het is gewoon een normaal +316........ nummer (geen cijfer tekort, dus nog 8 cijfers erachter)
Als mijn broertje in gesprek is hoor ik dat ook altijd. Dus misschien nogmaals proberen? Edit: dat heb je dus al gedaan. Dan zou ik het ook niet weten. Sorry!
Volgens mij heb ik een tijd terug een mail gehad over dit soort dingen. Ging ook over een mobiel nr en daar bleken hackers achter te zitten. Ik bel onbekende nr dus ook niet meer terug, hebben ze me nodig dan moeten ze zelf maar terug bellen.