Ben benieuwd, welk ondergoed vinden jullie nou echt lekker zitten? En ook in een strakke broek. String/boxer/hipster/slip/iets anders? Ik ben aan verandering toe!
Boxers vind ik heerlijk zitten, maar hipsters vind ik ook wel oké. Draag nooit een strakke broek dus dan zou ik het niet weten Ik vind strings in ieder geval voor geen meter zitten.
Ik heb jarenlang strings gedragen, maar sinds de geboorte van mijn dochter zit dat gewoon niet meer, mijn heupen zijn breder, staan anders, weet ik het hahaha Nu dus alleen nog maar simpele slips, aangezien ik boxers ook vreselijk vind zitten en hipsters ook. En aangezien ik eigenlijk altijd alles tot over mijn kont draag (een tuniekje/ jurkje of lang strak shirtje) ziet niemand dat, en zo wel, jammer dan
ik draag alleen strings.. soms van die hipsters? slips?\weet t verschil niet eens.. maar niks wat teveel over mn billen zit. dat vind ik niet lekker zitten.
Ja hoor gewoon flossdraad , zoals mijn man dat noemt en dan in de nacht een oerdegelijke katoenen HEMA-onderbroek
In een strakke broek draag ik altijd een string; vreselijk irritant als zo'n hipster dan opkruipt of als je die ziet zitten. In een losse broek soms een string, soms een hipster of een kanten boxer. In bed draag ik wel vaak een boxer, vind ik dan het fijnst. Voor elk moment van de dag / elke broek dus wat
slips of hipsters. van de zeeman en de action. nooit strigs. vreselijk en bij de meeste mensen geen gezicht. zeker niet als ze anderhalve meter boven de broek uitkomen
Vroeger altijd strings maar sinds ik een kilo of 30 ben aangekomen alleen nog maar boxers. Iets anders zit gewoon niet lekker meer.
Ik heb ook jarenlang strings gedragen. Ik heb een poos last gehad van blaasontstekingen. Iemand tipte mij over het soort ondergoed. Sindsdien draag ik hipsters of gewone onderbroeken en heb ik er geen last meer van! En ze zitten heerijk!
Ik draag al 11 jaar alleen maar strings en natuurlijk bij een heupbroek ministrings want wil niet dat ze er bovenuit komen , heb wel eens hipsters geprobeerd maar daar blijf ik aan trekken, vind ik echt niet fijn zitten.