parasolletje mutsy kinderwagen

Discussion in 'Verzorging' started by mummie2b80, Apr 5, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mummie2b80

mummie2b80 Bekend lid

Mar 29, 2008
    922
    0
    0
    hoi allemaal,

Onze kleine gaat straks in de wandelwagen. ZE is bijna 7 maanden. het zonnetje gaat weer schijnen gelukkig.
    Nu wilde ik een parasolletje aanschaffen voor de wandelwagen. Deze had ik er nog niet bij gekocht.
    Hebben jullie enig idee welke ik nu kan kopen?

2. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

May 27, 2008
    2,602
    6
    38
    Female
    Wij hebben ook een Mutsy, dus ik lees even mee.

Ik heb wel 1 advies, koop niet die van de Prenatal eigen merk: waardeloos ding!;)

3. Femya

Femya Niet meer actief

Ik heb de mutsy parasol gekocht, maar ben er niet zo blij mee, we wilden deze gebruiken op CuraƧao, maar het waaide te hard, dus hadden we er niets aan, hopelijk is deze in Nederland wat meer bruikbaar.

4. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    gewoon in de babyzaak kan je hem kopen, hebben ze hem niet dan kunnen ze hem bestellen

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

wij hebben ook een mutsy en hebben bij de Hema gewoon een parassolletje gekocht!

6. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

Dec 28, 2006
    1,541
    142
    63
    Female
    Ik heb in de babyplanet een geprobeerd van mutsy en ook een van hun eigen merk. Het materiaal oogt steviger maar de bevestiging is hetzelfde. Ook die van prenatal is hetzelfde. Niet super dus! Ik hoopte dat de mutsy beter zou zijn maar dat is niet zo, je kunt wel twee parasolletjes kopen voor 1 mutsy parasol.
    Uiteindelijk heb ik 1 van de prenatal gekocht en tot nu toe geen klachten, wel heel stevig aandraaien.
    Ik snap niet dat ze niet een echt stevig bevestigingspunt al standaard op de kinderwagen maken, heb je het gedoe met zo'n onhandige klem ook niet.

7. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

Feb 2, 2009
    1,095
    0
    0
    Bij Babydump gewoon die van Mutsy zelf perfect ding al zeg ik het zelf.

Share This Page