hoi allemaal, Onze kleine meid is bijna 7 maanden en past niet meer in de kinderwagenbak. Als we op visite gaat hebben we dus een probleem. Een campingbedje dus. Maar.......ik weet echt niet welke. Wil me echt niet een ongeluk sjouwen. Ik hoorde ook van die tentjes......is dat wat...van deryan geloof ik. Iemand enige ervaring??
Deryan is heel erg handig, ze liggen er veilig in, er kunnen geen insecten bij komen. We hebben hem vooral gebruikt op de camping, middagslaapje lekker buiten in de schaduw ipv in de hete tent. Neem wel meteen de peuterversie, die is net iets groter en kunnen ze langer in. Gewicht is inderdaad haast niets, dus sjouwen hoeft niet. Maar met een campingbedje liggen ze wel van de grond af en dat is bij de deryan niet. Mijn dochter wil er nu niet meer in en nog wel in het campingbed.
Hier ook zon tentje van deryan en dit is een groot succes. Heel compact en licht, dus makkelijk mee te nemen. Onze zoon slaapt er heerlijk in. Eerder gebruikten we altijd een campingbedje, maar voor onze vakantie vorig jaar hebben we dit tentje aangeschaft en sindsdien slaapt hij hier heerlijk in als we ergens anders zijn. Aanrader dus!
Hier ook een deryan travelcot peuter versie gaat echt werkelijk overal mee naartoe! Heerlijk, je kunt hem vaak in de kleinste kamertjes nog kwijt, eventueel zelfs op het grote bed in een ouderslaapkamer!