Al een tijdje oriënteren we ons op de aanschaf van een boxsping. In de reclamefolder zie je ze bij Leen bakker te koop, Beterbed of bijvoorbeeld van Auping. Wie heeft met 1 van deze ervaring? Of met een andere die heel goed bevalt?!
Ik zou naar de winkel gaan en bedden proberen! Sommige mensen kopen een bed zonder er even op te hebben gelegen, dat snap ik niet.
Probeer bedden en kijk naar de stevigheid van een goed matras. Wij hebben nu 8 jaar onze boxspring, viel toen in het middensigment kwa prijsklasse. Matras is echter veel te zacht en slap geworden in de loop der jaren terwijl wij kleine lichte mensen zijn!! Let dus niet op die leuke prijsjes bij leenbakker, maar op de kwaliteit van het bed en de matrassen! Tja, en dan is het een hele aanschaf. Wij ergeren ons al jaren aan ons bed....
We hadden voor ons trouwen boxspring gehad van schoonouders, geen al te dure denk ik. Schoof vreselijk ten opzichte van elkaar, pootjes hebben we vastgebonden en moesten nog elke dag matras recht schuiven. En de combi was voor ons veel te zacht... kreeg last van mn rug. Matras op de grond sliep beter dan op boxspring Nu zeer blij met Ikea matras op lattenbodem. Boxspring kan heel lekker liggen maar goed letten dus op of de verschillende onderdelen kunnen schuiven tov elkaar en welke hardheid je nodig hebt. Mn neef had het helemaal onderzocht en was helemaal fan van Swiss Sense, mn tante heeft nu waterbed stuk en wil ook zoeen aanschaffen. Lijkt qua kwaliteit en garantie beter dan Beterbed, bv bij elektrisch standaard draadloze afstandsbediening en prijs niet veel duurder, en wel veeeel goedkoper dan Auping. Vrienden van ons zijn helemaal fan van Auping maar wauw die prijzen...! Zit ook Swiss Sense outlet in Rotterdam, maar weet niet waar je woont...
Dank! Ja tuurlijk gaan we in de winkel uitproberen. Maar al er bijv heel veelvraten zijn dat Leen bakker bagger is dan gaan we daar al niet heen. Ik woon in de buurt van Rotterdam, dus Dank daarvoor!
leenbakker ed verschrikkelijke kwaliteit. Wij zijn r twee jaar geleden geweest omdat we ook iets zochten. Goedkoop maar daar slaap je niet lkkr oo. Kleine kanttekening: de aanbiedingen in de folders zijn met de goedkoopste flutmatrassen. In de winkel probeerden ze dus ook meteen betere matrassen aan te smeren waardoor je van de 600euro als aanbieding naar 1800e ging met wel goede matrassen. Ook Beter Bed weekt t zelfde met folderaanbiedingen. Wij zijn ook bij jysk wezen kijken en waren verbaasdn over de duurste boxspring daar. Lag geweldig en tot op de dag van vandaag nog geen spijt. Ook erg hoog issie ideaal met in en uitstappen. Waren 1100e kwijt en das niet veel voor een goede boxspring.
Hier sinds een jaar een nieuwe boxspring. En we zijn heeeeel erg tevreden. Weet niet wat je budget is maar probeer liever gelijk een "betere" te kopen ipv zo'n lullig ding van de leenbakker idd... Wij hebben een van Goossens... Heerlijk ding. En we hebben geen stoffen maar een leren boxspring.... Heel fijn om te onderhouden en niet stoffig. Verder zou ik goed kijken wat voor een matras je wilt... Een hardere of een zachtere. Ook dit heeft met je eigen gewicht te maken ... Succes met zoeken!
Wij liggen nu 5 jaar op de duurste van de Ikea. Geloof dat we rond de 1000 euro kwijt waren. Zijn er zeer tevreden over. Als ik slecht slaap ligt dat niet aan het bed, maar aan het gesnurk van manlief We waren ook bij Swiss Sense geweest maar vonden de verkoopster daar zwaar opdringerig. En zoals de naam zou doen vermoeden, zou je denken dat de bedden iets met Zwitserland te maken hebben...dat is dus niet zo. Helemaal niks dus. De bedden komen uit China
Hier een boxspring van de Wehkamp, zelf matrassen erbij gekocht. Hebben hem nu een jaar en zijn er erg tevreden over
Koop geen 2 losse matrassen maar gewoon 1 groot 2 persoonsmatras. Wij hebben 2 losse matrassen en dat schuift echt uit elkaar. wij hebben touw om de matrassen geknoopt om het bij elkaar te houden. Dit doen wij nooit weer.
Geen last van Tolado... Waar heb jij je bed gekocht? Ik lees ook wel eens over die anti slip matjes kopen en eronder leggen
Hoe die winkel heet weet ik zo niet. Bij een speciale bedden winkel Het bed was speciaal.gemaakt voor de matrassen omdat het van goede kwaliteit zou zijn en de lengte is iets langer dan normaal. maar de matrassen moet ik ook bijna elke week wel omdraaien omdat ze helemaal vervormen aan de zijkant waar we dan liggen. In het midden ontstaat dan een gleuf. Die matjes heb ik idd ook eens van gehoort heb er wel eens naar gezocht maar kon hier in de buurt niks vinden. De touwtjes werken opzich wel. is alleen een heel gedoe met matrassen omdraaien haha. Maar ze zijn wel heeerlijk zacht!!
Ik ben geloof ik niet de enige die je dit wil meegeven, maar wees niet bang om te investeren in een goed bed. Geloof me, een goede slaap verhoogt echt de kwaliteit van je leven. Dus kies niet voor het goedkoopste, maar betaal liever wat meer en heb er zeker 10 jaar plezier van. Een matras moet zeker wel 10 tot 15 jaar meegaan. Wij hebben ook ooit de domme keus gemaakt om ons op de prijs te verkijken, maar we hebben er elke dag ellende van... En dat terwijl we net zo goed een wat duurder matras hadden kunnen aanschaffen..
Hier een bed bij swiss sense gekocht en wat ben ik gelukkig met mijn bed. We zaten wel in de "iets hogere" prijsklasse maar hebben een electrisch verstelbare boxspring van 2,10 meter lang en 2 meter breed met massage functie en uitstapverlichting.... Echt heerlijk hahaha... Ga eens naar verschillende beddenzaken en laat je informeren over wat er mogelijk is. Leg de informatie naast elkaar en ga dan bedenken wat belangrijk is voor jullie binnen jullie budget. Ga dan terug naar een winkel en onderhandelen maar! Vergeet niet dat je vaak ook nieuwe kussens nodig hebt als je een ander.bed koopt. Bij swiss sense kregen we bij aankoop van het bed 2 kussens voor de prijs van 1 (en op kussens van 100 euro per stuk is dat wel weer mooi mee genomen)
Iedereen hartelijk dank voor de eerlijke en uitgebreide reacties! Leen bakker en Beter bed slaan we over😊 WE zijn nu gewend op 1 groot matras te slapen van 160 breed. We willen uiteraard echt geen gat of zogenaamde kuil tussenin creëren. We vervolgen onze zoektocht!
Wij hebben het bij wehkamp besteld anti allergisch. 2 aparte matrassen en een koud schuim topper er boven op en een hoofdbord. Ben er nu 2,5 jaar al heel blij mee.
Hier geen last van een kuil ts... Je hebt 2 matrassen met daarop een dekmatras ... Dus totaal geen last van kuilen. Ik draai iedere wasbeurt de matrassen om...zo blijven ze goed. En idd geef liever iets meer uit ... Oriënteer goed en laat ie niet te snel omkletsen succes! @tolando wat ontzettend jammer en dat zou niet mogen. Waarom niet terug gaan naar de winkel? Of weet je totaal niet meer welke winkel?