Ik heb zelf afgekloven stompjes. Kort acryl gehad en weet nu waarom ik dat aan het boycotten was. Dunne velletjes en doffe nagels snif. Ik laat mijn kluifjes dus maar voorlopig voor wat ze zijn. Is toch ook veel praktischer joh.
Lang... Te lam om te knippen.. Straks breekt er weer 1 en word ik min of meer gedwongen ze allemaal te kortwieken anders ziet het er echt niet uit
Ik zeg al maanden tegen mezelf dat ik weer naar zo'n salon moet gaan, omdat ik geen zin heb om alles zelf bij te houden. En uiteraard ben ik al maanden niet geweest. Het ziet er niet vreselijk uit maar ik draag momenteel geen nagellak of iets dergelijks. Alles au naturel. Ach, het had erger gekund.
Slappe dingen! Zijn zo slap als wat. Maar ze zijn nu wel op een mooie lengte. Paarse nagellak die ik er nu aan het afpeuteren ben
Nagels zien er prima uit. Ik bijt en pulk niet en knip ze regelmatig (vijlen schijnt beter te zijn, maar geen geduld) Mijn nagelriemen daarentegen zijn echt vreselijk op het moment (half kapot of gewoon helemaal weg) en sommigen doen ook zeer. Geen idee hoe het komt. Weersomslag? Veel nagellak gebruikt afgelopen maanden?
Hahaha, ik bijt geen nagels, ik peuter ze. Ik kan ze niet laten groeien. Op de een of andere manier gaan ze me dan irriteren en moet ik ze korter peuteren. Ach, ik heb er vrede mee.
ik heb lange natuurlijke nagels. hoewel de ringvinger en de pink nu weer wat korter zijn door het breken.
Kortgeknipt, ik heb echt zachte nagels die meteen breken/scheuren als ze wat langer worden en dan ga ik er aan bijten. Dus nu knip ik ze ut voorzorg maar kort.
Doordat ik in de zomer acryl liet zetten en nu zeer dunne nagels heb iets kort. Maar het is bijna weer op de juiste sterkte en dan heb ik altijd lange nagels. Ik lak ze 2 x per week in een andere kleur, heb wel 30 potjes nagellak, en dan doe ik gelijk mijn nagelriemen. Ik duw ze terug, krab met wat olie de velletjes van m'n nagels, dan lakken en als dat droog is smeer ik mijn nagelriemen in. Ik hou van vrouwelijke handen
Ik heb gekozen voor gewoon. Heb 1x acrylnagels gehad, maar de dag erna direct laten verwijderen. Bleek allergisch te zijn. JEUK!!! Echt alles wat ik aanraakte jeukte en zat dan ook van top tot teen onder de rode uitslag Dus voor mij puur natuur
Handen gewoon, gewoon. Voeten doe ik sinds kort zelf na een paar keer iets van acrylnagels te hebben gehad. Valt me alles mee om te doen, en 's zomers vind ik voor de nagels van me voeten een kleurtje toch wel erg leuk. (Nu het winter wordt zal ik er wel snel klaar mee zijn...)
Lang natuurlijk en gelakt,verzorg ze zelf goed en lak ze zo'n 3x per dag. Als kind nagels gebeten tot mijn 12 jaar. Let altijd op iemand zijn handen en vind ik nagelbijten/peuteren onverzorgde handen/nagels echt heel lelijk en vies. Bij een vrouw mooie lange nagels natuurlijk of kunst daar hou ik van.Bij een man gewoon netjes verzorgd.