Hallo Vraagje over ovulatietesten De testen van 123 thuistesten strips Of de zwanger en kids testen strips goedkoopste Wie heeft er ervaring mee? En waren ze duidelijk? Welk beviel het beste? Alvast bedankt
De 123 testen zou ik echt niet doen. Het heeft bij mij alleen maar voor verwarring gezorgd. Zwanger & Kids testen zijn super.
Helemaal mee eens! Alleen de gevoelige zwangerschapstestdipstick van z&k zou ik ook niet gebruiken,die geven nogal eens streepjes die vals zijn...en die krijg je er nogal eens bij als je ovu's besteld.Dus ik dacht, ik waarschuw je toch even
Ik heb nog heel veel dipsticks liggen van 123 en maak wel op, maar gebruik als bevestiging bij piek een test van de Action. Dipsticks vinden ook wel mijn piek maar echt superduidelijk zijn ze inderdaad niet
zwanger en kids overigens ook prima hoor. Maar zoals Pipo30 al zei: de zwangerschapstesten geven bij mij steeds tuurstrepen, dus die haal ik niet meer in huis.
Zwanger en kids zijn idd erg goed!! Ik heb sinds vorige maand de cb digital met smily, maar als daar smily op staat heb ik een knaltest van Zwanger en kids. goedkoop en bevallen goed!