Op zo'n saaie zondag vind ik het altijd leuk om met Google maps in de straten van Nederland te gluren Dus, show je buurt/straat!! De onze, jammer genoeg was het dus triest en troosteloos toen die auto hier reed. Google Maps ( Je pakt de link door rechtsboven op Link te drukken, de url kan je dan kopiëren en plakken )
Ik heb even gekeken, had dit er nog nooit voor gehad! Maar.. gemeente nijefurd is volgens mij vlak bij ons..!
Is idd heel leuk om te zien, maar je kan zowat naar binnen kijken zo, vind het wel beetje ver gaan. Dus mijn straat is nog steeds ergens in nederland. Je woont wel in een leuke straat, mooie huizen ook.8)
Ach, nog steeds weet niemand mijn exacte adres. En ik ben niet zo bangig. Ben niet anoniem, en wie weet heb ik wel hele leuke zwangerschapspaginaënde ( huh ) buren
Ze hebben bij ons een foto gemaakt toen Lars net geboren was, dus bij ons zie je bij streetview het nijntjebord in de tuin staan, wel grappig
Wat lachen zeg. Ik heb dit nog nooit gezien maar ik heb ook ons huis gevonden, de auto staat op de oprit en ik zou zowat naar binnen kunnen kijken. Ik zet het alleen niet neer hier.
Leuk zeg! Daar kan ik de hele dag mee zoet zijn!! Kon alleen ook bij mn moeder naar binnen kijken haha! Kon al mn vorige woningen bekijken! Ha leuk!! Maare, om mijn straat er op te zetten, dat doe ik dan weer niet.
leuk, ik ben gisteren ook bij onze buurt wezen neuzen, wel grappig het is gemaakt toen we nog druk bezig waren met de ramen, vriend was net bezig met 3de raam, grappig om te zien, bij ons zag alles heel zomers eruit
jeetje zeg, zie zelf t hondje van de buren voor t raam zitten! ga t dan ook niet hier neer zetten, maar beetje kreapy vind ik t wel
Precies voor ons huis is een streetview, super grappig. Maar ik heb geen idee hoe je de link kan plakken.