was het een country nummer? ik heb het hier even gezegd zoals je het vroeg en ik krijg hier steeds door: Willy nelson.. Kan dat??
Ik zie nu steeds die indiaan 'kluk kluk' voor me van Pipo de Clown. Die heeft ook echt zo'n vlecht en veertje. Een echte indiaan. Maar welk liedje. Ik weet het zo niet.
Charles en Eddie waren het dus ook niet? Nog maar wat meer info inwinnen dan Zat hij binnen of buiten op die stoel? En was die blanke man daar dan bij in de buurt?
Wil iemand hier een oplossing voor vinden.... ik klik al elke keer dit topic open.... kan me heel de clip niet voor de geest halen, maar wil dus wel weten of ik het nummer echt niet ken.... Was het wel een lied met gesproken tekst.... of alleen instrumentaal...?
he het is would i lie to you!!!!! ons beeld klopt niet.. maar het is hem wel.. sorry voor de overlast
Hahaha...."Would I lie to you" had ik ook in mijn hoofd maar bij de clip had de indiaan geen geblokt shirt aan of een gitaar in zijn handen dus ik dacht dat kan hem niet wezen.... Maar blij te horen dat je nu weet welke clip het is....