DINANT - Een Belgische tiener is vorige week bevallen van een gezonde baby. De vader van het kind blijkt de twee jaar oudere broer van het 14-jarige meisje te zijn. Vanwege de leeftijd van het meisje werd er onderzoek naar de identiteit van de vader verricht. Dat blijkt haar twee jaar oudere broer, melden Belgische media. De jongen is voorlopig in een jeugdinstelling geplaatst. Er volgt een nieuw onderzoek naar de omstandigheden. Brrrr moet er toch niet aan denken
Wat? Ah bah! Wat vreselijk voor dat meisje, 14, verkracht worden door je broer en nog zwanger raken ook!
Vind het sowieso ziek maar weet eerlijk gezegd niet wat ik walgelijker vind..het idee dat ze verkracht is of dat het vrijwillig gegaan is.
Je weet niet wat er speelt. Het is zo dat kinderen uit heel moeilijke gezinssituaties soms sexuele handelingen (vrijwillig) met elkaar doen, zelf tss broer en zus. Als de enigste persoon ter werled die je hebt, vertrouwt je broer/zus is. En je bent aan het puberen dan kunnen er zulke dingen gebeuren. Geloof me, weet waarover ik spreek (spijtig genoeg)
Nou, dat antwoord is inmiddels al gegeven door Heleentje. Bovendien; omdat het kan. Ik geloof dat ze dit vijftien jaar geleden in GTST al eens lieten zien met broer en zus - die overigens niet eens zo'n extreme gezinssituatie hadden.
Ja maar dat het kan en wat de redenen daar ook van zijn veranderd natuurlijk niks aan het feit dat dat abnormaal gedrag is.
Vraag me af als het echt nodig was de jongen in een jeugdinstelling te plaatsen meteen.. dat lijkt me ook een beetje hardhandig. Er zijn overigens meerdere gezinnen waarbij broer/zus experimenteren op elkaar, normaal is wat anders maar echt geen reden om een kind in een instelling te plaatsen als het wederzijds eens is.
Precies Het is ook niet normaal; vind ik. Sowieso vind ik zwanger worden op je 14e al niet normaal (althans, het kan gebeuren, maar niet volgens mijn normen & waarden; daar ben ik wellicht te close-minded bij) en laat staan van je eigen broer (vrijwillig of niet). Heel de situatie is niet normaal te noemen. Het hadden mijn kinderen niet hoeven zijn, want ik had beiden in een instelling laten plaatsen. Jeempie!
Ik dacht dit in een nieuwsbericht te lezen.... Maargoed we weten natuurlijk niet hoe of wat, maar jeetje waarom zou je anders met je broer het bed induiken?
Ik ken iemand die met haar broer het bed in is gedoken. Zij was 16 en hij 18. Experimenteren. Tenminste, dat vertelde ze toen. Ik weet niet of het waar is. Ik was er (gelukkig) niet bij
Een vriendin van mijn ging ook met der eigen broer naar bed. Zei zal 13 a 14 zijn geweest hij 15 of 16. Schrok der erg van maar ze had dit in vertrouwen gezegd en leek het leuk te vinden. Ze vertelde het met trots. Dit gebeurd meer dan wij denken.
Incest is heel erg populair hoor vooral in America. Meisjes die sex/gezinnen maken met hun vader, broer. Moeders die relaties/sex/gezin hebben met hun zoon. Persoonlijk vind ik het walgelijk en absoluut niet normaal!