Wie kent dit gevoel??

Discussion in 'Zwanger worden' started by linnepinpin, Sep 29, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. linnepinpin

Sep 28, 2011
    14
    0
    0
    Hoi allen, nog een weekend overbruggen en dan is mijn nod... of ik symptomen heb, soms branderige of gevoelige borsten ma af en toe..
    Gisteravond en vandaag steken onder in me buik.. En vandaag kreeg ik opeens zo'n heerlijk overgelukkig gevoel van 'volgens mij ben ik zwanger' Wie kent dat??? Hopelijk is het waar....

2. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

Sep 11, 2011
    1,384
    0
    0
    Hoi Linnepinpin,
    Ik wil je enthousiasme niet de kop indrukken, maar hetzelfde had ik vorige ronde. Ik had zo'n beetje alle kwaaltjes die je je maar kon voorstellen en inderdaad ook dat overgelukkige gevoel...
    Ik was zo superzeker van m'n zaak, zei zelfs tegen mijn man: Als ik volgende week negatief test, vreet ik die test op!
    Helaas werd ik gewoon ongesteld...was er zo superkapot van.
    Zo blijkt wel weer hoe je lichaam je voor de gek kan houden.

Ik hoop echt voor je dat je inderdaad zwanger bent! Wanneer mag je precies testen?

3. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

Jun 8, 2011
    3,405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    hier ook, met name de eerst 3 cyclussen, veel sym,ptomen gehad! Vorige maand overtijd.. 3 dagen.. maar... toch harstikke ongi geworden... Ik was 2 cyculussen hiervoor er zowat zeker van dat ik zwanger was... prate in gedachte al tegen mijn buik... :S *bloos* maar der was niks...

4. Orwen

Orwen Actief lid

Feb 23, 2009
    397
    1
    0
    Hee Linnepinpin,

Hier een wat positiever berichtje, hoewel je natuurlijk snapt dat je helaas toch gewoon zult moeten afwachten.

Toen ik zwanger was van mijn dochter, maar voor ik dat nog wist, kreeg ik op een ochtend op mijn werk een gevoel dat ik moeilijk kan beschrijven. Ik weet nog dat ik dacht: als ik nu (of over een paar dagen) ongesteld ga worden, zou ik het gewoon niet geloven. Ik wist het - op dat moment - even heel zeker: ik ben zwanger (en overigens voelde ik dat het een meisje zou zijn, en toevallig had ik het goed, maar dat zegt niet zoveel natuurlijk). Het was een vaag, warm, onbeschrijflijk gevoel in mijn onderbuik maar iets wat ik ook verstandelijk 'wist'. Overigens ging dit gevoel bij mij heel snel weer voorbij en was ik tien minuten later weer net zo onzeker erover als daarvoor. De volgende dag heb ik een test gedaan en ik heb zitten huilen van geluk op de badkamervloer :D

Sterkte de komende tijd. Zal voor je duimen!

5. Vlootje25

Vlootje25 Actief lid

Sep 30, 2011
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Linnepinpin,

Ik ken het gevoel! Heb het ook de afgelopen dagen gehad en nog wat andere kwaaltjes, mijn NOD is 5 oktober... dus mogen we samen wachten... Spannend allemaal he?? :)

6. divaatje

divaatje Actief lid

Feb 16, 2011
    298
    0
    0
    gelderland
    Hey Linnepin, ik ken dat gevoel! Maar ben ook al eerder zwanger geweest. Ik weet het nu ook (bijna) zeker!

Share This Page