zak centje bijverdienen

Discussie in 'De lounge' gestart door Kikkert, 16 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    #1 Kikkert, 16 aug 2009
    Laatst bewerkt: 16 aug 2009
    hallo allemaal

misschien is dit ook wat voor jullie, door vragen etc te beantwoorden kun je een zak centje verdienen. je kun er niet rijk mee worden toch.

bij deze de link van de site:

Jiggy.nl

2. Valt dit niet onder reclame maken? Je linkt namelijk door naar JOUW link, en verdient dus aan ons ;)

Om het even eerlijk te houden; www.jiggy.nl ;)

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Tja, op deze manier kan ik ook wel een paar links gaan plaatsen ;)

Maar ik vind Jiggy niet zo'n goed systeem, er zijn wel andere systemen waar je sneller wat mee verdiend. Voornamelijk door enquetes in te vullen.

4. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    sorry dames dit was niet de bedoeling ik heb waarschijnlijk niet de goeie link erop gezet, want het was niet de bedoeling dat jullie mijn dingen te zien kregen.

5. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Dit is zeker zo'n systeem dat je jaren moet sparen om een leuk bedragje binnen te krijgen?

Vind het zo jammer dat je mailbox helemaal vol staat en het onwijs langzaam gaat ...

6. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    heeft iemand anders dan misschien een beter een snellere manier want tsja laten we eerlijk zijn ieder centje erbij is leuk ;)

7. Als je echt alle enquetes invult (met vals telefoonnummer, anders word je stapelgek) loopt het best snel op hoor!

Ik heb bij Jiggy al een keer €7,50 gekregen, en bij euroclix al 2 keer €25 ;)

En tja, het gaat inderdaad niet binnen een week lukken om een bedrag bij elkaar te krijgen.. Maar als je elke dag een minuutje besteed aan emailtjes klikken, heb je na een maand of 6 toch die €25 ;)

8. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik vind het niks zo vaak ben ik nu ook weer niet te vinden op internet haha
    succes ermee

9. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    moneymiljonair is ook een redelijk goede die geeft 3 cent per mail.

10. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Je moet alleen van te voren even goed kijken of ze je gegevens ook naar derden. Als ze dat nl wel doen (ik had laatst zo 1 ben de naam ff kwijt) wordt je dus doodgegooit met spam vervolgens. En daar zit ik dan weer neit op te wachten.
    Maar goed als je bij diverse van dit soort gasten enquetes invult, kun je best leuk verdienen hoor. Geen gouden bergen maar gewoon zo nu en dan eens een leuk bedragje

Deel Deze Pagina