De Action heeft verschillende. Iemand hier die ze heeft? Welke heb je? Bevallen ze? Ik snap dat je voor dat geld (tussen de €7 en €15) niet al te veel moet verwachten. Ik wil ze ook niet voor uren gebruik. Het is voor af en toe dus wil er ook niet superveel aan uitgeven.
Jaa ik heb ze en en er zelf super blij mee. Gebruik ze voor het hardlopen. Die ik nu heb zijn een tientje. De eerste heb ik 2 jaar gehad. Nu net weer nieuwe. Voor deze prijs ben ik tevreden, ga er geen 70 euro voor oortjes betalen die misschien ook maar 2 jaar meegaan, zuinigheid.
Ik heb meerdere types goedkopere oortjes gehad maar die bevielen niet. Natuurlijk er komt geluid uit. Maar er zit énorm verschil in de kwaliteit van het geluid. Als je bijvoorbeeld ook graag muziek wilt luisteren hoor je dat verschil. En ik gebruik ze ook om te bellen voor het werk. En dan zijn iets betere oortjes ook prettig. Het is dus afhankelijk waarvoor jij ze wilt gebruiken. En voor hoe lang. Ook zou ik goed kijken naar de pasvorm. Mijn dure iPods waren te glad en vielen bij activiteiten regelmatig uit. Nu heb ik een ander merk met in oor dopjes. Dat zit echt beter met sporten bijvoorbeeld.