wie kent dit ook ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door danikrogt, 12 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danikrogt

danikrogt Actief lid

13 nov 2008
    141
    0
    0
    geen werk
    rijswijk
    ik had even een vraagje
    ik ga nu de 4 de maand in om zwanger te worden samen met mijn man ik ben nu veel minder gestresst en das fijn
    er is alleen nog 1 ding ik ben nu ongi maar het loopt heel raar de andere 3 maanden was precies 27 dagen nu ook wel maar het duurde veel langer voordat het is door gezet en ik verlies veel meer bloed dan normaal me tampon zit binnen 2 uur al vol en gebruik superplus betekend dit iets want ik heb de vorige maand geen ei sprong gehad met ovu testen die waren namelijk negatief kan dit er wat mee te maken hebben?
    weet iemand het ik hoop dat jullie het snappen ik ben woord blind en ben niet zo goed in schrijven vandaar ik hoop op reacties

groetjes dani

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ik heb afgelopen maand ook een hele heftige bloeding gehad, met helder rood bloed, wil ook wel weten wat dat geweest zou kunnen zijn...
    heb 2 normale cyclussen gehad van 28 3n 29 dagen en eind september gestopt met de pil.

3. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Kan ook liggen aan hoe lang je bent gestopt met de pil, als je die heb geslikt dan he.

Ik was het na een aantal rondes ook veel erger dan met de pil dus kan ook daar aan liggen.

Wel vreemd/jammer dat je je ei niet heb gevonden de vorige maand.

4. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    tja meis zeg het maar... Kan natuurlijk best dat kort na je innesteling toch het vruchtje weer is afgestoten en daardoor meer bloedverlies nu... ook omdat het langer duurde voordat je ongie werd. Dat kan dus heel goed het geval zijn. sterkte ermee meis!

5. danikrogt

danikrogt Actief lid

13 nov 2008
    141
    0
    0
    geen werk
    rijswijk
    ik had een test gedaan en die gaf niet zwanger aan dus kan het dan als nog een vruchtje zijn?

kiss dani

6. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Ik zou dat niet zo snel denken hoor, zo praat je iemand nog een miskraam aan terwijl je nooit meer zeker kan weten of er wel een zwangerschap was zonder positieve test.
    Volgens mij kan het dat je de ene keer een stuk meer of minder ongesteld bent dan de maanden ervoor, niks om je zorgen om te maken

en Dani je hebt supergoed uitgelegd wat je vraag was en hoe het ervoor staat, complimenten

7. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    @petrabr en @dani zo was dit uiteraard niet bedoeld, vandaar begin ik mijn zin met, zeg het maar... kan van alles zijn, en het gebeurt zo vaak dat gelijk na de innesteling het mis gaat. Weet dat als de bevruchting geweest is het probleem juist zich bij de innesteling zich voordoet in de meeste gevallen waar het misgaat... In 20% gaat dit goed, bij 80% wordt het vruchtje afgestoten en kan niet worden ingenesteld of vlak na innestelen gaat het mis en heb je ongemerkt een vruchtje wat loslaat. Dus wil geen miskraam aanpraten, maar meer een innensteling wat mis is gegaan, wat heel veel voorkomt. Het kan OOK net zo goed een heftige ongesteldheid zijn, het kan van alles zijn. Zo was dit niet bedoeld! ;) excuses als ik mij verkeerd heb uitgedrukt....

Deel Deze Pagina