wie kent dit? pijn in buik en rug

Discussie in 'Gezondheid' gestart door zwendel, 3 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwendel

zwendel Niet meer actief

Ik ben nu ruim 30 weken zwanger en heb al vanaf voor de 20 weken erge last van mijn buik en later mijn rug. In eerste instantie had ik een spier die vanaf mijn rug naar bovenbeen loopt verrekt waardoor ik erge pijn in mijn rechter onderbuik had. Naaar de bekken fysio geweest en deze constateerde dat het niet mijn bekken waren. herhaaldelijke afspraken en echo's in het ziekenhuis gehad en niks te vinden. gecontroleerd op blaasontsteking en ook niks. en nu is mijn rug er ook nog bij gekomen sinds een paar weken.

Nu heb ik nog steeds zoveel last en kan over de hele dag echt haast niks doen hoe graag ik ook wil. Ik lig 's avonds al om een uur of 8 plat in bed en ook de babykamer is nog niet klaar. Ik baal er enorm van en probeer over de hele dag rustig wat dingetjes te doen maar het breekt gewoon op.

zijn er meiden die dit herkennen?? en hoe vullen jullie je dag?? het zijn dus niet mijn bekken want ben voor de zekerheid toch nog even naar de fysio geweest...

2. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Is het niet "gewoon" bandenpijn, doordat alles groeit, oprekt en verweekt?
    Succes meid!

3. zwendel

zwendel Niet meer actief

nee de vk vind dit ook rare pijn zeker omdat ik gewoon echt bijna niks kan. 5 minuten lopen is al te veel. omdat de vk de pijn niet kon verklaren ben ik een aantal keer bij de gyn in het ziekenhuis geweest en die kon ook niks vinden en had ook geen verklaring. ze hebben gekeken naar blaasontsteking, nieren , gal, eierstokken , baarmoeder enz maar het is al vanaf week 16 ongeveer..

Deel Deze Pagina