Hoi mama's (to be)! Ik heb een vraagje. In april verwachten we onze tweede. Onze oudste is dan 19 maanden en zal voorlopig nog in zijn ledikantje blijven liggen. De jongste gaat ook meteen in een ledikantje, we hebben geen wieg. Alleen nou heb ik denk ik wel extra beddengoed nodig, of niet? De oudste slaapt in een slaapzak, dus lakentjes en dekentjes heb ik niet extra nodig. Maar onderlakentjes en moltons wel denk ik? Ik heb nu 4 setjes, zou dat genoeg zijn? Onze oudste lekt nog wel eens door zijn luier en moet dus regelmatig volledig verschoond worden. Alvast bedankt voor het meedenken? Liefs!
Bij ons zit er ook 19 maanden tussen de kinderen. Sinds kort slaapt mijn zoon nu ook in een ledikant. Ik heb eigenlijk ook alleen maar nieuwe onderlakentjes gekocht zodat ik nu 5 setjes heb. Mijn dochter is nu 25 maanden en slaapt sinds een paar weken onder een dekbedje. De slaapzakjes schuiven dus ook gewoon door.
Ik had geen extra beddengoed nodig... bedenk ook dat je waarschijnlijk ook iets meer wast. Helemaal als je ook een droger hebt zou ik het zonde vinden extra te kopen en mocht het nodig zijn is het snel genoeg gehaald denk ik dan.
ik heb wel het één en ander bijgekocht, ik had drie setjes en ik heb er nog 2 bijgekocht. maar eerlijk gezegd was de voornaamste reden dat ik alles in een andere kleur wilde , aangezien het nu een meisje is.