wie kent dit seken onder in de buik

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mama aes, 2 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Ik ben effe terug aan het tellen (omdat ik zo'n onregelmatige cyclus heb) en nu vraag ik me af: tussen ei sprong en ongi is dat normaal 14 dagen? En kun je dan al krampen e.d. hebben ook al word je niet ongi? Ik heb normaal als ik ongi word nooit krampen en nu al bijna een week..

Blijven duimen Kellox, blijven duimen whahahaha

2. Mariska121

Mariska121 Actief lid

2 jul 2007
    415
    0
    0
    Daar ben ik ook wel benieuwd naar, ik ben vorige week donderdag een veegje bloed verloren en heb sinds zaterdag ongie krampjes, geen zin in eten en misselijk met vlagen. Kan nog niet testen dus ik zal moeten afwachten. Voorheen vond ik die Milka caramel echt heel erg lekker en nu wilde ik maandag ook lekker een reepje eten maar ik heb het met een hapje maar weer weg gelegd gelegd, even als de ham-kaassoufles waar ik normaal zo dol op ben. Op de een of andere manier vond ik de cola die we normaal altijd drinken ook niet lekker meer, leek op water met bubbels :( Ik ga er maar vanuit dat mn lichaam me weer in de maling aan het nemen is.

Maris

3. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Hoi,
    Ik heb minder honger, dat merk ik wel. En ook, misschien vreemd, heb ik het idee dat ik wat meer zweet en dat dat anders ruikt (mijn normale deo vind ik ineens niet fijn meer).. Niet dat het stinkt hoor, hahaha, maar het ruikt gewoon heel anders. Heeft nog iemand daar last van?

4. esther 7

esther 7 Bekend lid

18 jan 2007
    628
    0
    0
    ja ik...

ik heb al tijden de deo van sun..
    maar ineens dacht ik gedver.
    dus toen maar dove..hihihihi

5. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Ja raar he? Dat begon zo rond de tijd dat ik last kreeg van buikkrampen en steken. Op dat moment stond ik er niet bij stil, maar nu ik terug denk..

Esther, ik zie dat je al een dochter hebt! Had jij dit bij je zwangerschap van haar ook? En had jij last van buikkrampen e.d.?
    Je bent al 4 dagen over tijd.. spannend! Al getest?

6. esther 7

esther 7 Bekend lid

18 jan 2007
    628
    0
    0
    ik heb al twee keer getest ik zou er het liefst iedere ochtend 1 doen maarja..

bij de zwangerschap van mijn dochter had ik nergens last van..
    toen was het in ronde 1 gelijk raak en na 5 dagen overtijd kon ik pas wat zien op de test..

maar ik weet iedere zwangerschap is anders en deze is ook met een andere man dus ik hoop het...

liefs esther

7. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Ja daar heb je ook gelijk in.
    Mijn vriendin heeft bij de eerste (zoontje) nergens last van gehad en bij de tweede (dochter) heeft ze heel veel last gehad van buikkrampen en steken.

8. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

28 jul 2007
    405
    0
    0
    Hoi,

Ik herken het ook. Ook het duidelijke gevoel dat het midden in de buik is en niet links of rechts de eierstokken. Vorige week last van zere steken in mijn borsten. Maaar...ik ben pas sinds half juli gestopt met de pil en kan me niet voorstellen dat ik nu al zwanger ben.
    Waar ik ook last van heb ik moeie benen en armen als ik fiets. Heb het gevoel dat ik minder conditie heb dan normaal. Alles in mijn lichaam is veel gevoeliger, ook tijdens sex. Is er iemand die dat herkent?
    Ook ik heb minder honger en heb het idee dat mijn urine anders ruikt, hihi. Iemand die dat herkent?

9. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Heey meiden,

Heb inmiddels een bloedtest gedaan en negatief!
    Blijkt dus dat ik mezelf met al mijn symptomen flink voor de gek heb gehouden!
    Zit inmiddels op dag 48 en nog steeds niks!
    Ik hoop dat ik maar gauw ongi word, dan kan ik tenminste aan de clomid beginnen!
    En anders moet ik maandag naar de gyn..

Voor alle dames die nog in onzekerheid zitten; heel veel sterkte en hopelijk heeeeeel veeeeel ROZE!

xx

10. mama aes

mama aes Bekend lid

10 dec 2005
    684
    16
    18
    Ik ben zwanger dus het waren dus echt mij eerste symptonen joepi
    hoop voor jullie dat jullie het ook snel kunnen zeggen
    groetjes gerdien

11. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

28 jul 2007
    405
    0
    0
    Hey! Dat is een goeie omschrijving..je maag in de keel. Dat heb ik dus ook!

Deel Deze Pagina