Hallo, Ik wil graag weten of iemand tips/ervaringen heeft. Ik ben in juni gestopt met de pil. Daarna meteen een cyclus van 35 dagen. In de maand daarna al meteen zwanger geraakt (uitgegaan van 35 dagen) Dit was al sneller dan verwacht. Helaas is dit in een miskraam geeindigd (3 okt.) Hierna rustig aan gedaan en de ongi kwam ongeveer 8 weken later (29 nov). Ik ben maar uitgegaan van een 35 dagen cyclus. Alhoewel ik niet weet of dat nu al weer klopt. Als ik daar vanuit ga had ik gisteren (2 Jan) ongi moeten worden. Vandaag heb ik een test gedaan. Maar die is negatief. Ik heb al een aantal dagen last van mijn borsten (dikker en bultjes vanaf de oksel naar de borst en rondom ) daarnaast ben ik moe en ben misselijk. Dat laaste heb ik maar op de feestdagen gegooid. Wil me niet blij maken met een dode mus. Nou is mijn vraag.....gewoon uitgaan van de test. Of over een paar dagen nog een keer testen? Wie heeft ook na 1 dag overtijd negatief getest (met sympmtomen) en een paar dagen later wel positief. Het was een lang verhaal maar hopelijk duidelijk
Ken me meer verhalen van hier van meiden die negatief testte, maar een paar dagen later toch positief. Ik zou het nog een paar dagen afwachten en dan nog een testje wagen... Het kan ook zijn dat het allemaal nog goed op gang moet komen natuurlijk. Ik was vorige maand ineens 7dgn later ongi geworden dan normaal...
Het moet vast allemaal nog wat op gang komen, na een mk is het niet altijd direct weer regelmatig. Er kunnen een paar dagen verschil in zitten. Maar als ik je symptomen lees, kon het wel eens raak zijn! Gewoon over een paar dagen nog eens testen!
dank je wel voor de reactie. Ik weet dat het even kan duren, voordat de cyclus weer normaal kan zijn. Maar ja de symptomen lijken wel erg op de eerste keer (voor mijn gevoel). Ik wacht nog wel een paar dagen met testen.