Hallo Ik ben bijna 6 weken zwanger en mijn hcg stijgt zover ik weet mooi. Eerste was 195 tweede 892 en dag later 1300. Nu verdenken ze me op een bbz. Maar hun bedenkingen zijn zo. Het vruchtje is heel mooi te zien in mijn baarmoeder. Maar in mijn eierstok zien ze ook wat. Kan dit geen cyste zijn hun de gynacologen durfen bbz niet uit te sluiten. Dus moet om de 2 dagen voor een echo. En bloed afname. Ben wel bekend met cyste maar dit weten ze niet zeker. Komt dit nog goed... Groetjes judje
Heej, Wat vervelend voor je zeg! Heel naar die onzekerheid! Ik had wel heel vroeg in de zwangerschap dat ze naast een vruchtje in een zakje (zwarte 'bel' op de echo) in de baarmoeder ook nog een even grote bel in mijn eileider zagen. Dat bleek een cyste te zijn gelukkig. Die cyste werd uiteindelijk ook een paar cm groot maar stopte toen met groeien en slonk na weer 12 of 13. Het vruchtzakje groeide uiteraard wel gewoon door.... Zoals je het beschrijft kan het misschien ook zoiets zijn? Zit er een vrucht in die andere holte?
hallo, je hoort wel vaker bij een bbz dat er 1 vruchtje goed in de baarmoeder zit en 1 vruchtje in de eileider. wat ik je wel kan zeggen is dat vanaf je bloedverlies heb dit onmiddellijk moet melden ook als je last van je schouder ofzo hebt. ik had ook pijn aan mijn stuitje en dat bleek ook door de bbz te komen, laat je goed opvolgen en hopelijk is het niets! veel succes met deze zwangerschap
Pfff nou ik hoop dat het dan een cyste is. Ben nu namelijk voor de 6de x zwanger en waarvan 3 miskramen. Dus het was al een gestress van hier tot ginder wat dan ook niet goed is. Het vruchtje groeit wel in me buik en hopelijk blijft die ook groeien en is dat andere een cyste. De tijd zal het uitwijzen. En ja schouderpijn had ik al van gehoord maar heb echt alkes tegelijk. Darmen verstopt, voorhoofd holte ontsteking waarvoor ik amoxcicilline heb gekregen. Durf het nog niet in te nemen maar ze zeggen dat dit geen kwaad kan? Ooh ik hoop zo dat dit goed afloopt. Iig bedankt voor jullie reactie doet me goed dat ik men verhaal kwijt kan.
Hoi, Wat een zorgen zeg! De amoxicilline mag je nemen hoor, die is speciaal voor kinderen en zwangere vrouwen. Ik had bij mijn tweede zwangerschap ook een cyste maar daar is niks mee gedaan. Waarschijnlijk als je voor het eerst zwanger was geweest dat je het niet eens geweten had. Sterkte ermee!
Nou ik heb vandaag goed nieuws gekregen. Dat in mijn eierstok is een cyste en het kindje in mijn baarmoeder doet t goed. Het hartje klopt dus ben helemaal gerustgesteld. Heerlijk dit gevoel. Dat wou ik even laten weten. Groetjes judith