de kinderkamer is af. alleen nog even op de gordijnen wachten. foto's in mijn album. de meeste spullen zijn nu ook wel in huis. heb afgelopen vrijdag geshopt met een vriendin die in april was bevallen en zij heeft mij laten zien in hoeverre de standaard uitzetlijstjes kloppen qua benodigheden en hoeveelheden. en wat ik dus nog niet had of te weinig is nu aangevuld. hartstikke handig.
Wat een prachtige kamer. Ik wil zelf ook graag een babykamer met schaapjes. Ik ben nog niet zwanger, maar ben al wel schaapjes aan het verzamelen voor de babykamer! Liefs Hummel.
Hier begint er nu toch ook schot in te komen, we moeten alleen nog de nieuwe kleerkast in elkaar steken en ons ventje zijn kamerke is ook af, hopelijk is het dan volgende week volledig klaar.
Leuke kamer Die van ons is ook al af... nouja.. van ons? van de baby fotos in album... is alleen beetje moeilijk om het geheel op de foto te zetten ivm rare hoeken in de kamer... dus vandaar alles afzonderlijk erop
erg leuk joh miloe ik zie aan je banner dat wel de zelfde datum uitgerekend zijn ik ben in middels door een hoop oponthoud ook bijna klaar, alleen de plintjes en de gordijnen nog. 5 feb komen al me meubeltjes, kijk er erg naar uit groetjes jantina