Ik ga net naar de wc omdat ik mega rugpijn heb opeens. En mijn onderbroek is gewoon helemaal nat (sorry). Wat kan dit zijn? Moet nu steeds plassen, maar het reukt niet echt daarna. Wat is dit? Moet ik de vk bellen?
hey indi, ik zou idd gewoon even bellen. ze hebben er altijd begrip voor en beter 1x te veel dan 1x te weinig. succes kristy
Ik heb gebeld, ik word teruggebeld. Dadelijk is er niets, voel ik me ook zo'n zeur. pfff ben wel zenuwachtig opeens.....
Daar zijn die meiden toch voor, je kan zoals andere al zeiden beter te veel dan te weinig bellen ik denk namelijk dat als je bv niet zou bellen en er zou wel wat aan de hand zijn dat je jezelf dan wel voor je kop zou kunnen slaan.... Ik hoop dat alles goed is...
Ik ben teruggebeld. Ik moet even een papiertje in mijn broek doen om het e.e.a. op te vangen en dan moet ik over een uurtje terugbellen. Ben op van de zenuwen, hier kan ik dus niet tegen hé? Ik heb maar meteen gezegd dat ik nog niets voelde bewegen en ik mag een keertje nu komen luisteren naar het hartje! Ik heb het idee dat ik nu niets meer verlies, en mijn rugpijn is ook minder, maar nog wel aanwezig. Wat kan dit zijn? Mijn bevalling is toch niet begonnen?
Als je papiertje straks droog is, zijn je vliezen niet gebroken. Dat is een goed teken. Als het niet droog is kunnen ze kijken wat het is. Het hartje controleren is altijd goed. Over een uur zullen ze waarschijnlijk beslissen of ze direct komen controleren of dat je bijv. morgenochtend even extra mag langskomen. Probeer te ontspannen en jezelf niet gek te maken! Heel veel suc6!
het papiertje is nog steeds droog! En als ik rustig blijf zitten heb ik ook geen rugpijn meer. Maar ik wil toch vragen of ik dadelijk langs mag komen, want ik ga een weekendje weg en anders heb ik geen fijne tijd! En vanavond moet ik ook nog overwerken.
Alles wat goed gelukkig. Het hartje klopte goed en hij was weer gegroeid! Het was waarschijnlijk geen vruchtwater, aangezien ik nu niets meer verloren heb nadat ik daar naar toe was gereden, trappen gelopen en alles! Opluchting.....
Gelukkig hoor! Nu kan je met een gerust hart een weekendje weg. Volgende keer meteen bellen hoor als je zoeits hebt. We hebben liever dat er 100x voor niks gebeld wordt dan dat er iemand te laat belt.