Recepten Contactgrill

Discussie in 'De lounge' gestart door Elvira, 7 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hi Allemaal,

Ik heb zojuist een Contactgrill gekocht, die ook van bovenaf gesloten kan worden, maar opengehouden kan worden zodat de plaat groter is.

Uiteraard worden er hier waarschijnlijk tosti's ingemaakt, kipfiletjes en hamburgers en sateetjes op gegrild eigenlijk de standaard dingen.

Zijn er hier mensen die de contactgrill vaak/vaker gebruiken en lekkere recepten hiervoor hebben?

Groetjes Elvira

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

zalm is ERG lekker om er tussen te leggen
    (en in 1/2 minuten klaar dan.. dus niet droog :) )

3. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Afbakbroodjes met lekker spul ertussen. Ik doe er vaak kaas, brie, ham, salami, kipfilet, ui, tomaat tussen. Meestal niet allemaal tegelijk maar een variatie

Ook erg lekker om tortilla's met verschillende dingen ertussen te doen (kaas, ham, kip, champignon, ui, bonen, mais, paprika, spinazie enz. Dan eronder plat als pannekoek spul ertussen en nog een tortila erbovenop.

4. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Oeh dat klinkt goed! Kan je er bijvoorbeeld ook gewoon groenten op grillen, ik weet dat hij mee veert met wat je er onder legt maar ben niet zo heel inventief! Ga vanavond ook grote boodschappen doen, dus was van plan veel mee te nemen voor onder dat ding. Beetje mee expirimenteren het weekend.

5. elly010

elly010 Actief lid

1 dec 2011
    306
    1
    16
    nu nog werken. maar vooral huismoeder huisvrouw
    alanya turkije
    ja champignons ertussen alles hoor

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik gooi er vanalles onder :p gehaktballetjes, groenten, vis, karbonade (vooral lekker met beetje zout, peper en oregano) broodjes, kip, nou ja, alles dus :D Heerlijk

7. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Oh ik kan niet wachten tot we hem kunnne proberen.
    Nog meer mensen echt lekkere tips voor snacks, vlees, vis, spiezen, combinaties qua tosti's etc?

8. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Wij hebben ook nog maar net 1.
    Hamburger en tosti s en Turks brood er mee klaar gemaakt .
    Ik lees dus graag mee , voor lekkere recepten .

Deel Deze Pagina