Hi Allemaal, Ik heb zojuist een Contactgrill gekocht, die ook van bovenaf gesloten kan worden, maar opengehouden kan worden zodat de plaat groter is. Uiteraard worden er hier waarschijnlijk tosti's ingemaakt, kipfiletjes en hamburgers en sateetjes op gegrild eigenlijk de standaard dingen. Zijn er hier mensen die de contactgrill vaak/vaker gebruiken en lekkere recepten hiervoor hebben? Groetjes Elvira
Afbakbroodjes met lekker spul ertussen. Ik doe er vaak kaas, brie, ham, salami, kipfilet, ui, tomaat tussen. Meestal niet allemaal tegelijk maar een variatie Ook erg lekker om tortilla's met verschillende dingen ertussen te doen (kaas, ham, kip, champignon, ui, bonen, mais, paprika, spinazie enz. Dan eronder plat als pannekoek spul ertussen en nog een tortila erbovenop.
Oeh dat klinkt goed! Kan je er bijvoorbeeld ook gewoon groenten op grillen, ik weet dat hij mee veert met wat je er onder legt maar ben niet zo heel inventief! Ga vanavond ook grote boodschappen doen, dus was van plan veel mee te nemen voor onder dat ding. Beetje mee expirimenteren het weekend.
Ik gooi er vanalles onder gehaktballetjes, groenten, vis, karbonade (vooral lekker met beetje zout, peper en oregano) broodjes, kip, nou ja, alles dus Heerlijk
Oh ik kan niet wachten tot we hem kunnne proberen. Nog meer mensen echt lekkere tips voor snacks, vlees, vis, spiezen, combinaties qua tosti's etc?
Wij hebben ook nog maar net 1. Hamburger en tosti s en Turks brood er mee klaar gemaakt . Ik lees dus graag mee , voor lekkere recepten .