Gister positief, nu niet?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Smaaltje, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smaaltje

Smaaltje Actief lid

24 nov 2008
    176
    0
    0
    Even een gekke vraag. Gisterochtend zonder wat te drinken een positieve test. Een digital CB. Vanmorgen een van KV gedaan maar had toen al 4 glazen drinken op en toen was ie negatief.

Zou het komen door het vele drinken? Positief is positief toch? Er zit amper 24 uur tussen...

Wie kan mij op weg helpen?

2. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Zou best kunnen komen door het vele drinken hoor. Ik zou smorgens nog een testje doen met ochtendurine want dat is goed geconcentreerd.

positief = positief inderdaad

3. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    In het begin van je zwangerschap heb je nog een lage hoeveelheid zwangerschapshormoon.
    De reden dat je als beste met ochtendurine kan testen, is dat deze urine geconcentreerd is. Als je 4 glazen hebt gedronken, is je urine minder geconcentreerd en heb je kans dat de concentratie zwangerschapshormoon minder is en je negatief test.

4. Smaaltje

Smaaltje Actief lid

24 nov 2008
    176
    0
    0
    ok dit stelt wel gerust want viel even van mijn roze wolk af.

Ik wilde nog een testje doen om kado te geven en toen gebeurde dit :(

Morgenochtend dan maar weer misschien.

Dankjullie voor de antwoorden

5. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    @Smaaltje
    hallo, ik had 3 dagen voor nod een licht streepje en 9 dagen er na alleen negatieve testen tot 6 dagen overtijd een positieve test.
    bij 7 dagen over tijd posi digi test.
    Dus....
    groetjes slaapzak

6. Smaaltje

Smaaltje Actief lid

24 nov 2008
    176
    0
    0
    Dus.... Zwanger is zwanger en tover ik de glimlach weer terug op mijn gezicht.

Ik denk dan dat ik niet zo n hormoon kanon ben en ga er van uit dat ik echt zwanger ben :D :D .

7. Smaaltje

Smaaltje Actief lid

24 nov 2008
    176
    0
    0
    Nu weer negatief. Ik vandaag maar eens vragen of ik bloed kan prikken. Hoe kan het nu toch? Hij was toch echt positief en nu niet meer GRRR

8. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Smaaltje: ik zou een ander merk dan Kruidvat proberen. Ik ben zelf niet tevreden erover, ClearBlue is veel duidelijker.

9. Smaaltje

Smaaltje Actief lid

24 nov 2008
    176
    0
    0
    Bloed geprikt en ook dit negatief, :( Laat :evil: :evil: maar komen kunnen we op naar de volgende ronde...

10. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    He bah wat balen zeg! Succes in de volgende ronde!

11. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    he!wat jammer :(
    sucses met de volgende ronde

12. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    heh, wat naar voor je. sterkte in je volgende ronde!

ik heb dit in mei gehad; een vaag positieve test, en de dag erna ineens een negatieve. :confused: en twee dagen later ineens een heel heftige mentruatie, heel anders dan normaal. ik bleke ene heel vroege miskraam te hebben gehad. akelig!

gelukkig was ik drie maanden later weer zwanger, en dat gaat allemaal prima nu! hopelijk bij jou dus ook snel goed nieuws. :)

13. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

he meid wat rot voor je. :cry:

14. Brien24

Brien24 Actief lid

12 jul 2008
    149
    0
    0
    Ik lees dat je een digitale van CB hebt gedaan en dat die zwanger aan gaf maar die digitale zijn toch altijd heel betrouwbaar?

15. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Het kan zijn dat ze een miskraam heeft gehad. Omdat het heel pril was hoef je daar niet heel veel ban te merken en is vaak de hcg ook heel snel uit het lichaam. Die was al niet hoog. de hcg zorgt ervoor dat je zwangerschapstest positief zegt. dit kan het geval zijn.

16. Smaaltje

Smaaltje Actief lid

24 nov 2008
    176
    0
    0
    Goh wat een lieve berichtjes allemaal! Ik had inderdaad een digitale van CB en het stond er echt. Mijn vriend heeft mee zitten kijken.

Maar omdat ik er een foto van wilde maken( was ik even vergeten van blijdschap) de volgende dag van KV gedaan. Vanmorgen weer 1 van CB en gaf weer negatief.

Naja even wachten op :evil: :evil: en op naar de volgende ronde.
    Het is en blijft vreemd juist omdat CB zo betrouwbaar is.

Bedankt allemaal

Groetjes

Deel Deze Pagina