spier en gewrichtspijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door inkidinkidoe, 27 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inkidinkidoe

23 nov 2008
    66
    0
    0
    Juf
    Linne
    Hallo,

Ik ben nu 14 weken zwanger en sinds ik het wist gestopt met sporten (paardrijden) niet vanwege de sport, maar het gevoel van onveiligheid. Nu heb ik echt heel erg last van spierpijn en vooral ook gewrichten die steeds kraken. (dat knikken van je knieën of schouders, maar dan door mijn hele lijf heen) Het is erg vervelend, maar soms ook flink pijnlijk... Ik kan 's ochtends als ik opsta met moeite de trap af komen van stijfheid. Na een uurtje of twee wordt alles wat losser en kan ik weer wat meer. De fysio hier in het dorp heeft vakantie dus daar kan ik pas 5 januari weer bellen voor informatie.

Wie kent dit en is er wat aan te doen?

2. wonderen

wonderen Lid

26 dec 2008
    95
    0
    0
    Ik heb het bij mijn eerste zwangerschap ook gehad rond de 17 weken. Echt hele erge spierpijn terwijl ik amper wat deed. Zijn volgens mij je banden die weker worden. Bij mij was het met 3 weken weer over...
    Succes

3. Birdie

Birdie Bekend lid

16 sep 2008
    528
    0
    0
    Hoi hoi,

Joh, wat herken ik dit! Ik heb gewrichtspijn in mijn knieen, die knakken als ik ze strek, om de haverklap. Verder veel last van mijn linkerenkel als ik loop. Had ook last van mijn spieren rond week 16, dat is nu gelukkig weer wat minder. Ben op zwangerschapszwemmen gegaan, lekker in het warme water, volgens mijn fysio is dit heel goed.

Helaas is er niets aan te doen. Ben toevallig nog vanmiddag bij de fysio geweest voor die gewrichtsklachten. Je banden (kraakbeen) worden slapper, je moet het voor lief nemen werd mij gezegd.

Deel Deze Pagina