Had nooit verwacht die lelijke dingen nodig te hebben maar het lijkt me voor nu de enige oplossing. Zoontje is nu zon 4 maanden zindelijk en overdag ging het prima maar snachts veel bed plassen en dus voor hem toch snachts een luier. Helaas denk hij er anders over en zodra ik me kont omdraai trekt hij zijn broek, onderbroek en luier uit met het gevolg dat hij midden in de nacht wakker wordt in een nat bed, bed doorweekt, hij doorweekt en ben al dat wassen nu wel beu. Mijn gewone was blijft hierdoor liggen ivm knal rood Cars beddengoed wat nergens mee te combineren valt. Ook de maltons heb ik maar 2 dus moet wassen. Nu dacht ik aan die oer lelijke grote soort luierpakjes die ik een paar jaar terug in België zag hangen waarna ik riep, nou mijn kinderen krijgen die dus echt nooit aan hè. Nou nu zoek ik er dus een maar op internet zie ik er niet veel of erg prijzig. Bedoel 25 voor een pyama begin ik niet aan. Wie heeft er een liggen of kent een winkel die ze verkoopt. Zag ergens via Google de tip hm maar in de winkel lagen de niet. Moet vanmiddag de stad in met me zoontje maar om met hem alle winkels af te gaan is voor hem en voor mijn niet leuk. Alvast bedankt
Zullen ze ze ook niet bij de zeeman hebben? En een romper? en luier achter ste voren? Potje op de kamer? bedzeiltje om het matras te beschermen?
Rumoer draagt hij al jaren niet en ik denk dat hij die ook zo open trekt. Knopen open maken kan hij nog niet . Potje heeft hij op zijn kamer maar hij wordt niet wakker, nou ja te laat. Hij slaapt zelfs nog half als ik zijn bed aan het verschonen ben. Heb zelfs tape geprobeerd maar zelfs dan krijgt hij zijn luier nog uit. Vind op internet een Cars pyama/verkleedset. Helaas nergens meer verkrijgbaar maar ben druk aan het zoeken.
H&M in ieder geval voor een meisje. Die van mij staat niet op de website maar hangt nog steeds in de winkel. Je kunt gerust een maatje groter kopen, ze krimpen heel erg.
Hmm volgens mij zag ik ze laatst bij de v&d... Althans.. Een meisjesvariant dan. Maar dat zou je nog wel kunnen overwegen wat dat betreft. Beter dan elke nacht een drijfnat bed.
Hij heeft trouwens een dikke malton van Ikea en daaronder nog van die matrasbeschermers zodat het matras niet vies wordt en Nando niet letterlijk in een plasje ligt . ( is duur matras op maar gemaakt )
Als het moet idd roze. Ga straks even kijken. Eventueel koop ik een textiel verfje. Dit is geen doen. Voor hem niet leuk die doorbroken nachten maar voor mijn ook niet
H&m en v&d hebben ze,ook voor jongens. Bij h&m heb ik ze laatst nog gezien voor rond een 10tje.. ( vind ik nog veel voor een pyjama maar goed nacht rust is ook wat waard
Krijgt hij die jumpsuits ook niet uit dan? Hier hadden ze vorige week zo een op de markt hangen. Zag er wel uit als maatje 110 of 116.
misschien een teken dat hij eraan toe is om ook snacht zonder luier te slapen? hier nu ook en maken hem 2x in de nacht wakker om even te plassen. met als resultaat een trots ventje en een droog bed, en niet geheel onbelangrijk: geen geld meer uitgeven aan luiers! maar om op je vraag terug te komen, goeie vraag! zoek ze ook, gewoon omdat ik ze wel leuk vind(zonder voeten eraan) heb ze helaas nog nergens gezien
Idd bij de H&M, grootste maat was 122/128. Maar mijn dochter krijgt deze heel soepeltjes aan en uit, dus of het echt een oplossing is.
Hoe lang ben je nu bezig met 's nachts zindelijk maken? Maken jullie hem ook nog wakker 's avonds? Onze dochter duurde ook wel een paar weekjes en moest er ook bijna elke nacht uit om te verschonen. Na een week of 3 had ze het door en is tot op heden droog. We maken haar nog wel om 23:00 uur 's avonds wakker om een plasje op het potje te doen (staat op haar kamertje) en dan mag ze meteen weer terug. Maar dat is geen antwoord op je vraag Ik zag ze laatst bij H&M en ik dacht ook Wibra, maar die laatste weet ik niet zeker.
En accepteert hij een luierbroek ipv een luier ook niet? Misschien past dat beter bij zijn idee dat hij te groot is voor luiers. 's Avonds of 's nachts wakker maken om te plassen heb ik trouwens nooit gedaan, en wordt vaak ook afgeraden omdat je daarmee het proces van nachtzindelijk worden kunt verstoren (verstoort de slaap en de hormoonaanmaak die er juist voor zorgt dat er 's nachts minder urine geproduceerd wordt zodat ze echt kunnen doorslapen zonder volle blaas).
dan kan ik elke nacht zijn bed verschonen. nee danku hier een echte nachtplasser dus moet hem écht wakker maken anders gaat t fout
even een tip voor de was:colour catcher, dat zijn papieren doekjes die kleuren vangen als die in de was los komen. je kunt dan alles met alles wassen, als je toch onzeker bent dan 2 doekjes in 1 wasbeurt. maar 1tje is al voldoende. je kunt die overal kopen, drogisterij maar ook in de supermarkt.
Ik weet niet of je dichtbij een Primark woont, maar daar haal ik ze voor mijn dochter. Zij heeft maat 86/92, maar ze hebben ze volgens mij tot aan volwassenen maten aan toe. Die van haar kostten 10,00 voor 3 stuks.
Hij loopt achter met zijn motoriek en ritsen en Bovenkleding is niet te doen voor hem. Vandaag weer de stad afgeweest onderandere hm. Hadden ze er wel maar dan met voetjes. Dat wordt hem niet. Hun zeiden dat ze er ook van spiderman hadden maar die ging maar tot 104. Toen op zoek gegaan naar piama met strik sluiting in de broek. Dacht goed strak en dubbele knoop maar ook die waren er alleen met elastiek zowel bij ca als Vd en hm. Nu kwam ik de ideale tegen online bij ca en moet je persee voor minimaal 25 euro kopen. Wat een slechte service. Heb ze gemaild of die pyama misschien afgeleverd kon worden in een filiaal en ik hem dan op kon halen want had hem in de winkels niet gezien. Zo Mogen ze wel opscheppen met gratis verzendkosten,
Wakker maken doe ik idd niet. Dat moet niet goed zijn. Hopelijk heeft hij op den duur elke morgen een droge luier en dan blijft hij uit. Luierbroekje of gewone luier wisselen we af maar trekt ze bijde uit. Dochter was met 1 jaar 11 Mnd dag en nacht zindelijk dus dit is zowiezo nieuw voor mijn . Hij hoeft geen luier meer aan snachts als ik merk dat deze smorgens droog is. Hij gaat nu plassen voor het slapen gaan maar plast zijn bed of luier nog helemaal vol. Hij last het gewoon lopen in zijn slaap ipv ophouden