Gewonnen maar geen prijs

Discussie in 'De lounge' gestart door Loeki2, 12 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Even een vraagje, heeft er toevallig nog iemand een prijs gewonnen bij de Oei ik groei Youtube-actie?

Ik heb een prijs gewonnen, eem t-shirt geloof ik, niets spannends, maar ik heb Oei ik groei al meerdere keren gemaild en krijg maar geen reactie van ze. De termijn waarop je je gegevens door kon geven is reeds verstreken en ik ben bang dat ik naar mijn shirt kan fluiten.

Heeft iemand toevallig gewonnen (hoef niet te weten wat hoor) en al wel iets van ze gehoord?

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Oh...das balen zeg!
    Slordig dat ze niet reageren...kunnen toch minstens zeggen: helaas Pindakaas....je bent te laat.
    Hoop dat je hem alsnog krijgt!

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou ja ik was gewoon op tijd, maar hoorde maar steeds niets, dus ik deze week weer gemaild 2x zelfs en hoor daar dus ook niets meer op, ook via de Youtube site nog een bericht gestuurd, maar ook daarop geen reactie.

4. Ja ik had ook een tshirt gewonnen en vorige week kwam ie met de post.....helaas mt74 terwijl Yuri alweer aan 86 toe is :(
    Is een reclame shirtje van zwitserleven(beetje een teleurstelling, had oei ik groei erop veel leuker gevonden :(

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou dat is idd de moeite niet, maar toch vind ik het heel vreemd dat ik niets van ze hoor. Misschien is het ergens in de post blijven steken.

Had jij naast de post nog een andere reactie van ze gekregen?

6. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hoi lees net op youtube dat ik ook gewonnen heb
    in het bericht op youtube staat reageren voor 17 dec reageer je niet voor 17 dec komt de prijs te vervallen

en op de site van oeiikgroei staat 15 okt

heb net een email gestuurd met gegevens
    ik zie wel of ik wat hoor of krijg

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    IK hoop dat ik ook nog iets krijg dan want in mijn bericht staat voor 6 december, waar las je dat bericht over 17 december?

8. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    in mijn mailbox van youtube stond het

wel raar die verschillende data's

9. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    offtopic@ hadden jullie een fillmpje ingestuurd of zo? zo ja staat hij er nog steeds op of hebben jullie een link?

Deel Deze Pagina