Hallo dames, Over 1 1/2 week ben ik uitgerekend en we komen nog niet tot een naam. We hebben 3 namen wat we leuk vinden. Onze eerste dochter heet Noor. Welke namen vinden jullie hierbij passen? en waarom? Wij denken aan: Noor en Milou Noor en Elin Noor en Lauren Helpppppp!!!!!
Wij hebben ook al een Noor en krijgen er ook een meisje bij. Op ons lijstje staan: Mette Wies Juul Fien Jet Suus Keet Wij hebben trouwens wel de voorkeur voor weer een lettergreep, omdat onze zoon ook maar een naam heeft van een lettergreep Van jou lijstje vind ik Elin het best passen.
Grappig, ik ken een Noor en Milou. Alle drie de namen vind ik passen bij Noor. Andere suggesties: Noor en Lieve Noor en Jente Noor en Tess Noor en Vere Noor en Hanne Noor en Kaat Noor en Jule Noor en Ise Noor en Fien
Fiene Cato Hanna Bente Anna Roos Loes Maud Merel Ellen Mieke Sofie Uit jouw lijstje vind ik Elin het leukst.
Oh ik had gisteren gereageerd. Waarschijnlijk is het niet goed gegaan. Ik vind Lauren het mooiste bij Noor. Elin vind ik wel mooi geschreven maar de uitspraak wat minder. Lauren en Noor. Ja mooi...
Bedankt voor al jullie reacties!! Super blij mee En veel andere opties die jullie geven zijn ook bij ons door het hoofd gegaan. Klinkt Elin niet te 'koeltjes'? Zelf vind ik Milou wat warmer klinken? Is Elin ook nog leuk als je ouder bent? Lauren vind ik ook erg leuk alleen vind ik lastiger uit te spreken (maar dat is waarschijnlijk gewoon wennen...) Wij vinden Noor zelf een stoere maar lieve naam. Wat vinden jullie van de andere?
Ik vind Elin wel een volwassen naam, meer dan Milou denk ik en Lauren vind ik voor een volwassen vrouw erg mooi maar zie er minder een kindje bij. Ik vind Noor en Elin de mooiste combi!
Ik vind Elin juist ook wel stoer, net als Noor. Milou en Lauren vind ik juist een beetje soft naast Noor.
Elin vind ik een hypenaam, zou er daarom zelf niet voor kiezen, al vind ik het wel een leuke naam. Ik vind hm niet stoer, meer lief. Milou vind ik ok en ook tijdloos. Meer een vrolijke naam. Lauren vind ik persoonlijk het leukst. Ook tijdloos en stoer, zoals Noor.
Elin vind ik leuk maar toch iets te veel van dit moment. Ik ken een Milou en zou niet snel voor deze naam gaan. Vind de uitspraak niet mooi (Mie-Loe). Vind uit deze drie Lauren het mooist. Misschien leuk bij Noor: Iris Vera Merel Sara
Ik zou voor Lauren gaan.. Ook omdat wij dat als 2e naam hebben voor ons meisje.. maar die heet geen Noor van voren.. Lauren vind ik echt een toffe naam! Maar eigenlijk zou ik gewoon lekker doen wat je gevoel je ingeeft.. iedereen heeft toch een andere mening