Gefeliciteerd allebei! Ik vroeg me al een paar keer af waar Denise heen was. Ze had zo'n leuk fotoalbum, en ineens was alles leeg en was zij weg. Ik dacht nog 'er zal toch niets ergs zijn?' Maar gelukkig is alles met beide dames in orde!
Gelukkig hihi... Na alle commotie van toen beter even vragen he De baby van Denise is hier te bewonderen: http://www.lievevossers.beebiesite.nl/ En de baby van Femke hier: www.tsuyoshipaula.net/onze_kids.htm Is toch wel leuk voor de mensen die hen nog kennen xxx
humz ..tsjah ik zag geen probleem om een geboorte van een baby neer te zetten van iemand die hier heel bekend was ..ik heb het ook niet gehad over wat er toen gebeurd was .....dus had ik ook niet het het idee dat ik het moest navragen ..
Asjuh, Bedankt voor het berichtje, had al een paar keer geprobeerd op haar site te komen, maar dat lukte steeds niet. Leuk hoor, heb haar gastenboek getekend.
He ja denise, goh nu ik weer even terug denk weet ik het weer! alleen ik weet niet hoe en wat en waarom ze weg is Nou denise veel geluk met je meisje "lieve" mooie naam! En Femke ook nog met je dochter, hoop dat alles nu goed gaat en dat je van haar geniet
Van Femke wist ik het al, maar van Denise nog niet, ik was er al benieuwd naar! Ook Denise: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Lieve!
ik vroeg me dat laatst al af, omdat ik denise regelmatig tegenkwam in het begin van mijn zwangerschap hier. jammer dat ze niet meer post, maar feliciteer haar maar van mij!
Ik ken ze allebei niet, maar het klinkt allemaal reuze spannend. Wel twee mooi meiden iig. Van harte en veel geluk
Wauww...feli Denise! Van Denise weet ik dt ze in Purmrend woonde en zich totaal niet thuis voelde daar. Ze is weer terug verhuisd naar Brabant waar ze vandaan kwam. Dus misschien heeft ze daar gewoon nog geen internet. Want de verhuizing is geloof ik nog niet zo gek lang geleden. Iig bijde dames heel erg gefeliciteerd!
Ik heb van haar begrepen dat ze gebanned is van deze site, omdat ze iets verkeerd had gedaan ofzo. Wat heeft ze niet gezegd, maar ze kan dus niet posten.
ze is op dit moment gewoon online bij mij op msn. Maar ik ga zo weg...als ze er vanavond nog is zal ik is vragen hoe het met haar en lieve gaat
Gefeliciteerd aan beiden mamma's wel jammer dat denise opeens weg is gegaan ik kan me nog herinneren toen ze nog niet zwanger was en een heel gedoe met de etos en claer blue test Het is inderdaad een pracht meid ik heb de foto's gezien op haar site http://www.lievevossers.beebiesite.nl/
Ooh wat leuk voor haar! ik zat het me ook steeds af te vragen of ze al bevallen was! Heb altijd erg van haar berichtjes genoten, aangezien ze een aantal weken op me voor liep. Doe haar maar de hartelijke groeten en gefeliciteerd!