Dorothé Albers is een hele goede! Haar praktijk heet Indhira en zit in Beuningen, volgens mij (maar pin me er niet op vast) doet ze ook huisbezoek.
Martin Reul, hij woont in Rijswijk zh. Ik weet niet of hij aan huisbezoek doet. Ik zoek n goeie paragnost in noord limburg
Ik ken een goede in Zuidwest Drenthe. Ik weet niet of hij aan huis komt. Wie hier belang bij heeft, pb mij maar ff.
Meiden ik zie dat ik hier ook benoemd ben heel erg leuk! Helaas moet ik wel even melden dat ik voor nu even geen readings meer aanneem. Heb helaas weer veel op mijn bordje gekregen de laatste tijd dat ik even weer rustig aan moet doen wat betreft mijn gezondheid.
Oh die ken ik wel. Heb haar ook wel een paar keer op een beurs gezien. Zij is zeker wel goed of niet??
bedankt voor jullie reacties zitten aardig wat tussen zo te zien wie heeft er ervaring met peter van der hurk uit den haag?
Alleen dat hij veel op tv is geweest. Vond hem toen altijd wel erg goed maar weet natuurlijk niet hoe hij verder is.
Yup! 3 keer naar zijn shows geweest en 3 personen uit mijn familie aan de beurt geweest...bij alle 3 klopte alles. Zelfs de sterfdatum van mijn tante tot op de dag precies. Hij doet geen huisbezoeken zover ik weet, wel kun je naar hem toe voor een prive reading. Super hartelijke warme man!
dat is bizar! maar ook dood eng. ik heb 11 feb een prive reading met peter ben erg benieuwd maar toch ook bang voor wat hij gaat zeggen
Ben ook een keer naar een groepsreading/show van hem geweest. Mijn vriend is ook aan de beurt geweest, wat hij zei klopte half. Een aardige en warme man inderdaad, maar heb van hem niet zo'n goede indruk als van andere paragnosten waarvan we een privé reading hebben gehad (maar misschien maakt juist dat het verschil).
Peter is een onwijs, leuke maar vooral nuchtere vent. Wat ik tot nu toe ken heef hij het altijd bij het juiste eind gehad.