Hallo, Sinds een paar dagen heb ik een harde knobbel/schijf in mijn borst. Ik zit nu net in de dagen voor mijn menstruatie en wilde even afwachten of het misschien daarvan zou zijn, maar sinds gisteren begon het te branden. Echt heel pijnlijk Vandaag toch maar naar de dokter gegaan en het blijkt een ontstoken melkklier te zijn. Toen ik nog bv gaf heb ik dat ook wel eens gehad, maar dan kun je dat eruit masseren. Nu kan het geen kant op en ga echt door de grond. Enige wat ik volgens haar kon doen was een paracetamol slikken ,maar ik voel de steken er gewoon doorheen komen. Wel al minder hoor, maar toch doet het af en toe gemeen pijn. Hier toevallig iemand die dat ook eens heeft gehad en wat heb jij toen gedaan? Hoe lang heb je hier toen last van gehad? Huisarts zei alleen dat het na de menstruatie weg moet zijn en als dat niet zo is dat ik gelijk terug moet komen. Ik heb nog nooit zo gehoopt op ongesteld worden, hoop echt dat de pijn dan afneemt.
Nooit gehad, misschien dat koelen help?? En ipv paracetamol maar ibroprufen ofzo nemen? Ik wil je wel even sterkte wensen en hoop voor je dat je er snel van af bent!!!!
warme washand of ff douchen misschien dat dat helpt. Sterkte voel het zo weer die pijn in mijn borst AUUUU