Hallo allemaal, Bij welke verzekeraar zitten jullie, als het gaat om WA verzekering voor jullie auto? Ik zit een beetje te vergelijken, en vroeg me af waar je nu goedkoop kunt verzekeren. Deze vraag geldt ook voor inboedel- aansprakelijkheids- en rechtsbijstand.
hoi op de verzekeringssite .nl kun je goedkoopste vinden, maarrrrr....als je die hebt, en daarmee ga je naar Polis direct, gaan zij daar gegarandeerd 10% onder zitten (mijn moeke werkt daar, vraag dan naar Trudy, heeft zij weer een bonus)
@ bengel: altijd ook als je door je no claim erg lag zit en hoe is het met oldtimer verzekeringen? wij hebben nl. 6 auto's ( 5 oldtimers) en zitten nu bij oriondirect. Is 60 euro (voor 1 oldtimer vanwege pk's 75 euro) per oldtimer per jaar en voor mijn renault scenic zo'n 30 euro per maand.
Haha bengel ik zal er zeker naar vragen als ik ga bellen, werkt je moeder daar, is dat wat je bedoelt in je reactie?
Ligt er ook nog aan waar je woont... In de provincies Zeeland en Noord-Brabant verzekert ZLM Verzekeringen. Bij mij is dat verreweg de goedkoopste gebleken. Groeten, Josien
kruidvat had laatst een actie, mijn vriendin is overgestapt. rond de 30 euro per maand hangt ook van je schadevrije jaren af uiteraard. en je kreeg er een gamcube bij ofzoiets
Inderdaad als je in brabant of zeeland woont is zlm een aanrader. Wij betalen 13 per maand, maar we zitten wel aan het max schadevrije jaren.