Vind t n beetje raar maar kan aan mij liggen Er is nu 20% korting bij babydump Prijzen staan ook zo afgebeeld op de website maar in je shopping bag dus niet en je kan ook niks invoeren Gebeld met de klantenservice en t komt erop neer als je t in de winkel koopt je t wel meteen krijgt maar online de volle mep betaald en als je dan bij de opmerkingen zet dat je in aanmerking wilt komen voor de korting t teruggestort krijgt binnen 10 dg Is toch beetje krom?! Nu hoop ik dat iemand hier positieve ervaring mee heeft Want ik zelf persoonlijk vind dit Niet zo prettig op deze manier.. Maar goed ze doen t altijd zo zei die mevrouw....
Ik dacht al dat het aan mij lag maar dat hoort dus zo.. oke, raar? Vind het idee om geld teruggestort te krijgen ook een wat rare manier om korting te krijgen eigenlijk. Geen ervaring mee dus.
Wat raar. Wat jij nu beschrijft met eerst kopen en dan terugvragen, zo gaat het wel als je ergens anders het artikel goedkopen kan krijgen, maar dit zijn hun eigen aanbiedingen!?
Wat vreemd, ik heb laatst de box Bopita Brent besteld. Die is van 165,- naar 132,- gegaan, 20% korting dus. In het winkelmandje en in de orderbevestiging stond alleen het laatste bedrag vermeld. De korting was er dus al af maar dat staat niet duidelijk vermeld. Kan het zijn dat dat bij jou ook zo is?
Nee is echt n optelsom van de Orginele prijzen Heb egt twee x gebeld met babydump nadien maar beiden zeiden ze t zelfde dus moet er maar op vertrouwen maar vind t egt heel stom
Wat gek! Ik heb vrijdag nog wat dingen besteld, op de site staat het originele bedrag doorgestreept en dan het lagere bedrag. Als ik het artikel dan in m'n winkelmandje doe, blijf ik het lagere bedrag zien. Bijv. Puckababy piep was eerst 44.95 en nu 35.96 en die 35.96 zie ik ook in m'n winkelmandje. Zo was dat voor mijn hele bestelling. Heb je spullen gekocht waarvan je zeker weet dat je die 20% korting krijgt?
Ja.. Zag de gecorrigeerde prijs van alles erbij staan tot t in m'n winkelmandje verdween Volgens die mevrouw gebeurde dat vaker.. Morgen maar weer eens bellen 🙄
Ik had wel een iets andere situatie, wilde iets bestellen wat ik op een andere site goedkoper had zien staan. Gebeld met babydump en toen kon ik het meteen voor het lage bedrag krijgen, hoefde dus niet eerst de volle mep te betalen. Het ging niet direct via de site gaf ze toen aan dus ik kreeg ik een mail dat ik het geld over moest maken en nu krijg ik het artikel thuisgestuurd (moet het nog ontvangen). Misschien kunnen ze jou ook gewoon een bevestiging via de mail sturen zodat je niet eerst extra hoeft te betalen?
Maak even een screenshot van de actie prijs, je winkelwagentje en je bestelling. Mochten ze het nu niet terugstorten heb je bewijs . Als je al besteld hebt met die opmerking erbij zou ik nu niet opnieuw bellen
Idd even foto's maken. En anders kun je het binnen ik dacht 14 dagen altijd terug sturen. Tenzij je het natuurlijk gebruikt hebt en de doos stuk is. Ik vind dat wel een heel rare manier van werken. Zou d'r dan ook niks bestellen.