Wie kent het bedrijf Upstairs?

Discussie in 'De lounge' gestart door tinkerbel, 5 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar mensen die hun trap hebben laten renoveren door het bedrijf Upstairs trap renovatie.

Ik vroeg me af of het naar wens was en wat (als ik zo brutaal mag zijn) de kosten ongeveer waren. Nou weet ik ook wel dat, dat verschild per trap maar ik heb een gewone standdaard trap, gewoon om te vergelijken.

Ben benieuwd.
    Groetjes Tinkerbel. ;)

2. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Nou ik heb eens gekeken op hun website. Het ziet er super mooi uit, maar ik geloof dat de kosten zo'n 10.000 euro waren voor de hele trap... Toen ben ik maar snel gestopt met verder kijken :(

Groetjes,
    Josien

3. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Ojee, zoveel geld heb ik helaas ook niet.
    Nou ja wie weet winnen we ooit de loterij... ha ha

4. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    van wat ik gehoord heb zijn ze heel goed,
    maar ook heel duur!

5. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Ze zijn weleens bij zo'n klusprogramma geweest (iets van klussen en wonen o.i.d.). Volgens mij kun je het op de site zien hoe het is. Even googlelen (volgens mij staat er zelf een filmpje op de site).

Ook ik was geinteresseerd, maar vond het veel te prijzig.

6. ik kijk mee. Ze publiceren nml nergens prijzen ik ben wel benieuwd wat het nou kost.

7. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik weet geen excacte prijzen, maar ik weet wel dat ze belachelijk duur zijn! Een kennis van ons heeft hun trap laten doen door upstairs.
    Het ziet er heel mooi uit hoor, maar van dat geld doe ik liever iets anders!

8. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Ze zijn inderdaad erg duur,het is zelfs zo dat een geheel nieuwe trap vaak nog goedkoper is dan renoveren :rolleyes:

9. greetje82

greetje82 Bekend lid

11 jul 2006
    575
    0
    0
    Provincie Groningen
  10. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Nou na dat artikel gelezen te hebben moet ik ze echt niet meer over de vloer hebben hoor..... Wij wilden namelijk ook hun inschakelen !

11. SandraB

SandraB Actief lid

8 sep 2006
    359
    0
    0
    Hier is een jaar geleden iemand geweest van Upstairs om een prijs te maken voor onze trap. Om te beginnen vond ik het een ontzettende gladjanus (doet er niet toe, maar toch) en toen kwam hij met de prijs, hou je vast.... 4.500 Euro! Ik vond dat veel te veel geld en mijn man gelukkig ook! En als we gelijk zouden beslissen dus zonder offerte te laten maken dan zou het 3.800 Euro zijn, nog steeds veeeeel te veel!

Zal dat artikel van Radar eens ff gaan lezen, altijd interessant natuurlijk :)

12. patries38

patries38 Bekend lid

2 mei 2006
    811
    0
    0
    verpleegkundige
    wij hebben ook eens eens een offerte laten maken, inderdaad, een gladde verkoper. Prijs? we vielen stijl achterover, en dan hadden we niets aparts, was iets van 3500 euro!?En die verkoper gaf ons die prijs door alsof het een koopje was, nou sorry hoor, WAT een hoop geld!
    We hebben vloerbedekking, was iets van 400 euro en ik ben erg tevreden en het is ook mooi.

13. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs

Hahaha, volgens mij kun je voor 10.000 euro een hele nieuwe trap laten plaatsen!

....... In ieder geval een ladder!

Hahaha!

14. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs

:confused:
    Dus in 5 minuten hadden jullie al een winst te pakken van 700 euro?
    Of de prijs van een offerte laten maken is 700 euro? Da's nog erger!
    Wat een raar bedrijf ....
    Als je zo achter je product staat, moet je niet zo gaan goochelen met je prijzen.

15. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Wij hebben toevallig afgelopen maandag een adviseur hier gehad van upstairs. Ook wij hebben gewoon een trap van 13 treden en wilden gewoon beuken met zo'n chroom afwerking. In totaal zouden we €3500,- kwijt zijn en dit hoefde we dan pas in juni 2008 te betalen, zouden we nu direct ja zeggen zou het nog maar €3250,- kosten. We sloegen stijl achterover :confused: en hebben dus ook gezegt dat wij dit veel te duur vonden. Begon hij natuurlijk eerst te zeiveren over de kwaliteit, garantie enz, en toen we zeiden dat wij dat niet meer wilden investeren aangezien we over een paar jaar willen verhuizen begon hij natuurlijk over het feit dat het de waarde van het huis alleen maar ten goede kwam.
    Gelukkig waren mijn man en ik samen erg standvastig en had hij door dat hij bij ons echt niet verder zou komen en toen begon hij zelfs erover dat hij een avond kwijt was met zijn gezin, maarja dat gebeurde dan wel eens (en dat alles op heel zielige toon). Ik heb daar bovenop gezegt dat wij (hebben een eigen winkel) zo vaak mee maken dat er mensen binnenkomen die zonder iets te kopen ook weer naar buiten gaan, that's life daar kun je zielig over doen of je kunt denken ze hebben mijn product gezien en wie weet wat daardoor de toekomst brengt. Die man keek me met een rooie kop aan en binnen een minuut was de vogel gevlogen :rolleyes:
    Voor ons ook zeker geen upstairs meer, echt geldklopperij naar mijn mening.

Groetjes Angela.

16. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Ook wij hebben een jaar geleden al een offerte opgevraagd en hebben ze daar flink om uitgelachten en gedag gezwaaid. Maar er zijn veel meer bedrijven die trappen bekleden. FF flink neuzen op internet en je komt ze vanzelf tegen. (ergens in flevoland zit ook een hele goede en die doet het voor de helft!)
    Uiteindelijk hebben wij de trap zelf gedaan. Je kan die planken nl. zelf bestellen op internet. Wij hebben een rechte trap en dat was goed te doen.
    Succes ermee.

17. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Ook wij geen goede ervaringen met offerte traject van upstairs. Uiteindelijk in zee gegaan met Lamiwood. Service is netjes daar. Helemaal verzorgd door het bedrijf zou het neerkomen op € 2800 (inclusief bekleding van de "wangen" aan de zijkant). Best veel geld, maar vloebedekking bij ons is echt geen succes, want de woonetage is op de 1ste bij ons. Wordt dus hel intensief gebruikt.
    Uiteindelijk hebben we alleen de materialen besteld bij Lamiwood (€ 1300) en laten plaatsen door een erg handige neef. Je krijgt zelfs een instructie DVD van het bedrijf erbij en je mag altijd bellen als je advies/hulp nodig hebt als je zelf bezig bent.

18. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Nou zeg, daar ga ik dus echt niet aan beginnen.
    Toch mooi dat we mekaar op deze manier kunnen waarschuwen.

Deel Deze Pagina