Tot welke

Discussie in 'De lounge' gestart door Amanthis, 6 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Tot welke leeftijd ga jij (zo ook partner) in bad met de kids?

1. < 1 Jaar

2. 1 - 2 jaar

3. 2 - 3 jaar

4. > 3 - ouder

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Leeftijd ga jij met je kids in bad en je man? gaat die ook met de kids in bad of onder de douche?

2. jet75

jet75 Fanatiek lid

14 jul 2006
    1.015
    0
    0
    zelfstandige
    Ik ga nog wel met mijn zoontje in bad , hij is nu twee jaar . Ik heb nog mer kinderen die ouder zijn en daar douchen of baden wij al lang niet meer mee.
    We zijn niet preuts maar op een gegeven moment is dat gewoon over.

3. ramona

ramona Fanatiek lid

9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Hoi

Rick is nu bijna 6 kim bijna 4 en we gaan gewoon met hun in bad en onder de douche mark gaat ook gewoon met ze douchen en met ze in bad

4. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    M'n dochter is bijna 2 en ze gaat af en toe met een van ons nog onder de douche, maar zijn al aan het minderen.
    Zet vaak nu haar badje in de douche en daar staat os zit ze dan in onder de douche straal.

jessica

5. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Onze oudste 2 worden bijna 7 en de jongste is bijna 3.
    Als zij in bad zitten gaan wij regelmatig douchen. Vindt het reuze gezelli ... lekker samen zingen onder de douche/in bad. ;)
    Ze vragen er vaak zelf om trouwens.
    Denk dat ze zelf wel aangeven wanneer ze het niet meer willen.

6. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Mijn dochter van 2 zit nog bijna dagelijks met papa of mama in bad. Zij vindt het zelf ook erg gezellig en wij ook.
    Ze ontdekt de laatste tijd wel meer haar lichaam (staat ongegeneerd haar 'billen' te onderzoeken en vindt dan steeds haar 'ding' -> plasser). Toen ze mijn benen wijd wilde doen om te kijken naar mijn 'ding' vond ik het wat ver gaan, verder vind ik het heerlijk om nog makkelijk met bloot zijn om te kunnen gaan.

7. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Amber is bijna drie en wil altijd eerst douchen samen met papa of mama. Daarna moeten papa of mama afdrogen en dan moeten we de douchebak laten vollopen zodat ze nog alleen in bad kan.

8. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Zolang mijn dochter het oké vindt gaan we lekker met z'n allen!
    Ik vind er niks smerigs aan, naakt zijn hoort nou eenmaal bij het leven. Zolang je geen rare dingen doet is er (naar mijn mening) niks aan de hand.

9. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    mijn jongens zijn 5 en 8 en ik douche soms nog wel met hun.het word al minder.
    ze gaan trouwens niet meer met papa sinds ze 4 zijn omdat papa dat niet wil.(heeft ook met zijn cultuur te maken)

10. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    nou, na wat ik ergens heb gelezen..
    laat ik mn kindje iig niet alleen in badje...
    tot ze 4 is... maar we zijn alletwee meiden, dus als we daar behoefte aan hebben, gaan we samen douchen tot ze 4 is ofzo...
    mijn moeder waste mn haren tot ik 8 was ofzo( nou was dit ook wel ongelooflijk lang)

kijk met papa douchen, als meisje vind ik was anders... maja dat heeft misschien ook met mijn cultuur te maken.

11. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Mijn oudste dochter wordt 6 en mijn jongste meid wordt achter 2 weken 4. Ze gaan nu steeds vaker zonder mij onder de douche, maar eerder ging ik altijd met ze samen. Zeker als ze buiten gespeeld hebben en flink vuil zijn spring ik er even bij om ze even goed te schrobben :) Met Jordy ga ik zoiezo nog altijd samen. Mijn man heeft dit nooit gewild en zal dit ook echt nooit doen en dat is soms best lastig aangezien ik ook niet altijd zin heb om samen met de kids te gaan :oops: maar goed het is zijn keuze en dat respecteer ik.

12. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Wij gaan nog wel met Amanthis douchen en idd zij vind haar lichaam nu steeds interessanter, alles aanwijzen en ook bij Papa en Mama en tja...ik benoem het gewoon en zeg dat mama hetzelfde heeft als zij en dan is het weer over de nieuwsgierigheid en gaat ze weer gewoon spelen, ze is 2.

13. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    O ja, voor mij is er momenteel geen onderscheid tussen of ik het nou ben of mijn man. Mijn persoonljike opvatting is dat (op deze leeftijd) ze het zo vreemd/normaal vindt als jij het zelf maakt.
    Mijn dochter zeept mij net zo makkelijk in als ik haar (vooral mijn buik want dan 'wast ze de baby').
    Ze wordt deze zomer 3 en ik kijk gewoon hoe lang ze zich er zelf prettig bij blijft voelen.

Op mijn werk heb ik andermans kinderen (jongens&meisjes) ook gedoucht tot ze een jaar of 8 waren. Nu is het wel een verschil dat ik zelf niet naakt was, maar voor de hygiene is het vaak wel nodig dat je ze even begeleid.

14. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Wij gingen gewoon net zolang met onze ouders doche totdat wij aangaven dat we dat niet meer wilde.

Ik denk dat we dat bij Daan ook gewoon zo doen

15. MissMac1973

MissMac1973 Actief lid

3 mrt 2007
    244
    0
    0
    self employed
    Hoorn
    Ik badder nog regelmatig met al mijn kinderen, meestal gaan ze samen in bad.. tenminste de jongste 2 en de oudste gaat het liefste douchen..

Om de beurt mogen ze samen met mij in bad, doe ik dat niet.. heibel in de keet, vooral de jongste twee.. lol

De oudste vind het vaak gezellig om in de badkamer te komen kletsen en af en toe vind hij het gezellig om in bad te gaan.. dus dat wordt minder, hij is nu 8,5 en de jongste 2 resp. bijna 6 en 4

Groet Hilde

16. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Mijn vriend en ik gaan allebei met onze kinderen onder de douche en we zullen dit blijven doen totdat ze zelf aangeven dat ze het liever niet meer willen, tot die tijd gaan we lekker badderen hoor met elkaar, is toch veeeeeel gezelliger! En dat ontdekken dat hoort er gewoon bij, dat is normaal en ook wij benoemen het dan, ze kijkt dan even bij der zelf en gaat weer vrolijk verder met spelen of badderen! Er is toch niets om je voor te schamen!

17. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Mijn petekindje is 9 en als ik daar ben gaan we altijd samen in bad. Ook met haar broertje die nu 11 is. Geen schaamte gevoel.

18. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Hier ook...nog lekker badderen met me dochter van 5 en zoontje van bijna 2.
    Jayden die gaat nog in zijn babybadje.
    Maar zodra hij ietsjes groter is neem ik ook hem lekker mee.
    Ze geven het zelf wel aan hoor.
    Nu moet je gewoon nog lekker genieten van de dingen die je samen nog kan doen....want voor je het door hebt is het voorbij!

19. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik zou dat gewoon doen zolang de kinderen het leuk vinden. schaamte of zo hebben wij daar niet in. als ik met mijn moeder aan het kamperen ben (we hebben wel eens een weekendje met z'n twee) en het is betaald douchen, gaan we ook nu vaak nog samen. zij is heel snel klaar en ik spring er daarna onder. wel zo makkelijk en goedkoop.

20. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Onze oudste is 6 en zolang zij het oké vindt douchen wij nog steeds (wel eens) samen.

Deel Deze Pagina