Oké, tot nu toe heb ik steeds Pampers gebruikt, maar ik ga toch iets anders proberen. Kynan lekt me veels te vaak door; meestal bij dat bovenste (rug) randje, maar ook regelmatig bij de beentjes (terwijl de pamper toch écht goed zit. ) Dus ben ik echt op zoek naar de ultieme, no-nonsens ANTI-LEK-TIP!
Ik gebruikte in het begin ook altijd Pampers en bevielen me best goed. Maar omdat ze wel iets van 8 poepluiers had werd het me iets te duur haha. Dus toen ben ik overgestapt op eigen merk van Kruidvat. Super! Bevallen hier erg goed en heeft ook nog eens een goede prijs. Ze zijn ook wel eens in de aanbieding. 3 pakken voor 24 euro als ik mij niet vergis. Nu heb ik eergisteren een pak pampers gekocht, omdat ik even geen zin had om naar Kruidvat te gaan en vandaag was ze helemaal doorgelekt. Alles was nat. Grrrrrr.. voor mij weer Kruidvat!
Ok maar ik las hier dat de kruidvat-luiers vernieuwd zijn en nu niet meer fijn zijn? Hoe ziet de nieuwe verpakking eruit? Die oude waren geel toch?
Ik heb bij Daan eerst etos gebruikt maar omdat hij daarop alleen 's nacht doorlekte van het merk heb ik toen zo'n proefpaketje pamers acti fit gebruikt sinds dien gebruik ik die nu hoef ik hem maar 4x per dag te verschonen en bij de etos deed ik dat ongeveer 7x dus kwa prijs maakt het niet uit
De luiers van de Kruidvat zijn inderdaad vernieuwd, maar ik vind ze nog steeds super! Ze hebben nu een ander kleurtje, maar ja, dat zie je toch niet.
Welke maat pampers gebruik je? Zodra ik hier last heb van lekkage met pampers, betekend dat dat ik over moet op een maatje groter.
ik heb dat ook bij pampers,als jay veel heeft gepoept dan zit het tot op zn rug aan toe. heb nog steeds de perfecte pamper nog niet gevonden,gebruik nu huggies.die zijn in ieder geval stukken beter dan pampers. en van bumblies heb ik nog nooit gehoord,waar kan je die kopen?
Ok ik ga gewoon eens iets anders proberen. Denk toch eerst maar even kruidvat. Hebben die niet ook kleine pakjes? Ik gebruik nu Pampers baby dry maat 3 en die zit goed. Welke maat moet ik dan ong. voor kruidvatluiers hebben? @ loetje; nu mt 3, maar het is eigenlijk elke keer raak... En deze zitten nog goed dus dat lijktme niet.....
Ps heb vd pampers nog wel 2 pakken mt 4 in de kast liggen. Heb ze nog niet open gehad maar probeer die morgen wel even een dagje, al lijkt me dat die nog erg groot zullen zijn.....