wat kunnen symptomen van tandjes krijgen zijn?? mijn zoontje is nu een paar dagen al heel erg huilerig.. vanavond ook weer tijdens het eten.. contstant zn duim in zn mond.. doet hij normaal ook wel maar nu begint hij zo ineens te schreeuwen en doet zn hele handje in zn mond.. ook heeelee dunne ontlasting terwijl dat normaal vrij hard is. krijgt ook een andere kleur en het stinkt ontzettend zuur ofzoo.. ik kan alleen nog niks voelen of zien in zn mondje.. zou dat lang kunnen duren voordat het tandje doorkomt ofzo??
Dat zijn inderdaad tekenen van tandjes. En ja, het kan wat langer duren voor je het kunt zien. Nog meer tekens zijn: - alles in de mond stoppen - kwijlen - aan de oren trekken/vinger in oor stoppen - verkoudheid - minder eten Je kunt chamodent kopen, dit is een homeopatisch middel wat helpt. Wij doen bij onze dochter altijd als ze 's nachts er onrustig van is wat sinaspril. Is rustig voor je kindje en voor jullie.
Wij merken wanneer er tandjes komen: - Heel veel poepen (heel veel = elke luier/om de 2 uur) - Rode billen - Jengelig - Overal op bijten/kauwen Maar volgens mij is dat bij elk kindje anders. Ik zou hem inderdaad of chamodent (vsm) druppeltjes geven of een bijtring uit de koelkast. Dit vind ons zoontje altijd heeeerlijk.
hij kwijlt al tijden dus daar is het niet aan te merken.. maar die poepluiers! verschrikkelijk haha! hij heeft er snachts gelukkig nooit last van.. alleen overdag heel erg jengelig.. ik zou idd vandaag spul gaan halen in de stad maar toen ik thuis kwam bleek ik dat vergeten... hoe dom kun je zijn haha.. mn zus was hier net ook al en ze zei ook al dat het wel een paar dagen zo kan zijn voordat je het tandje kunt zien.. dus ben heel erg benieuwd wanneer ie doorkomt..
Het kan idd best lang duren. Voordat de boventandjes van mijn zoontje doorkwamen was het tandvlees wel 2 weken lang ontzettend opgezwollen, maar ze kwamen maar niet. Toen ze er zo lang zo uitzagen en ik het bijna normaal vond uitzien kwamen 2 tandjes eindelijk door. Gelukkig had hij nergens last van (behalve die zure kotsluiers waar ik zelf last van had), anders hadden deze 2 weken wel heel lang geduurd.