Hallo dames! Ik zoek de goeden tip! Wie weet hoe je de vieze verkleure spenen van antilekbekers e.d. weer goed schoon krijgt. Ik vind het zo'n vies gezicht, net alsof je ze nog nooit hebt afgewassen. Ik heb toevallig 2 dagen geleden een nieuwe beker voor mijn zoontje gekocht, en de speen ervan is nu alweer helemaal geel. Iemand een idee?
Heb ergens gelezen dat je het een nachtje in het warme water moet zetten met een kunstgebitreinigingstabletje.
Sja, een kunstgebitsreinigingstabletje heb ik niet in huis. Heb gelukkig nog mijn eigen tanden. Maar mochten er geen andere tips komen moet ik die maar eens gaan kopen dan. En een vaatwasser heb ik ook niet, was nog alles ouderwets met de hand
is de tip!!! heb het ook speciaal gekocht ik had de spenen in de vaatwasser gedaan, met een lege pan marcaronisaus toen waren ze rood! enige nadeel is, dat het wel naar pepermunt blijft smaken 8)
Goeie tip, ik ga het proberen met een Steridentje! Die heb ik toch nog in huis, ooit eens gekocht om de was mee wit te krijgen Mijn spenen/rietjes/tuiten worden altijd erg gelig van diksap, van bv Karvan is de verkleuring veel minder.
Shit, je hebt me door . En ik maar beweren dat ik net een dure bleekbehandeling van de tandarts gehad heb...