bobbeltje bij schaamstreek

Discussion in 'De lounge' started by jerami, Aug 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jerami

jerami Fanatiek lid

Aug 16, 2009
    2,007
    0
    0
    Zuid Holland
    Vanavond ontdekte ik een bobbeltje bij mn vagina /anus (die hoogte, maar dan meer naar de zijkant) hij is hard en zit onderhuids.hij is formaat kleine knikker. Mijn man even gekeken en ziet verder geen plekje op de huid zitten. is dit normaal, komt dit vaker voor of moet ik me zorgen gaan maken?

2. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

Jan 24, 2010
    1,751
    0
    0
    Scheer je je daar ook?
    Waarschijnlijk is het een ingegroeid haartje, maar zou voor de zekerheid even naar de huisarts gaan maandag.
    Sterkte er mee.

3. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik dacht ook aan een haartje!

4. void

void Fanatiek lid

May 19, 2012
    2,356
    19
    38
    0161
    Klinkt inderdaad als ingegroeit haartje, zowiezo altijd even laten checken. als het een verstopte haar is dan is het waarschijnlijk ontstoken en komt er pus mee uit bij het verwijderen en je wil niet allemaal infectie gevaar op jezelf verhogen dus de huisarts kan het 't beste doen, mogelijk kan hij je er ook iets voor geven waar het door verdwijnt! Is niet iets om je druk om te maken maar klinkt niet handige plek voor diy inspecties!

5. djennes

djennes Bekend lid

Apr 24, 2012
    823
    29
    28
    Female
    Thuis mama
    Rsn
    Kan ook een verstopte talgklier zijn.
    Heb er zelf altijd last van.

6. knap

knap Niet meer actief

Vetbult. Talgklier.

Heb ook een vetbultje ergens daar onder. :) En vaak ontstoken talgklier.

7. masami

masami Fanatiek lid

Jul 27, 2011
    4,248
    802
    113
    Female
    vetbultje/talgklier, dat is waar ik aan denk had er vroeger veel last van. De ha zei dat ik beter alleen nog maar katoenen strings/slips kon dragen, want satijn, kant en synthetisch materiaal verergerd het.
    Trekt vanzelf weer weg en kan gevoelig zijn.
    Je kunt het vastpakken maar zit geen "kop" op zeg maar.

8. Smnee

Smnee Niet meer actief

Even naar de ga maandag, vast een talgklier of een haartje

9. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Talgklier of ingegroeid haartje?
    Heb het ook gehad en de gyn zei dat ik er een bruine pleister op moest plakken en dat het dan weg zou gaan..
    Heb het niet geprobeerd want dag erna ben ik bevallen en is het vanzelf allemaal weer weggetrokken...

10. MMv2M

MMv2M Bekend lid

Jul 26, 2011
    944
    0
    0
    NULL
    Bij grote rivieren
    Kleine knikker klinkt wel groot voor een ingegroeide haar. Ik zou er in elk geval mee naar de huisarts gaan (maar dat doe ik toch met elk bultje sinds ik daar zeer slechte ervaringen mee heb)! Ik wil je verder niet bang maken, maar mijn moeder heeft daar down under kanker gehad. Zij voelde ook een bultje tussen haar vagina en anus en dat bleek kwaadaardig te zijn. Succes verder!

Share This Page