Wie kent het merk..

Discussion in 'De lounge' started by Luna86, Oct 27, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

Jan 14, 2008
    3,291
    1
    36
    ben benieuwd wat de verkoper je antwoordt.... als ik google op just small zijn de tweedehands dingetjes niet echt duur die ze aanbieden....

Succes!

2. spinnie1978

spinnie1978 Actief lid

Feb 17, 2009
    358
    22
    18
    Heb vorig jaar dezelfde jas gekocht voor mijn zoontje in de uitverkoop voor nog geen 15 euro, was hier bij de winkel jensen die verkopen ook persival en just small.

3. Luna86

Luna86 VIP lid

Jan 11, 2009
    14,917
    9,434
    113
    Gelderland
    Ok dank je wel! Hij is van vorig jaar idd. Kijk dat is natuurlijk leuk verkopen zo...

4. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

Jan 14, 2008
    3,291
    1
    36
    dat is heel makkelijk ja! Als de verkoper niet thuis geeft, zou ik het zeker melden bij mp, want het is dus wel wat anders dan een bfc jas!

Stond in de advertentie ook bfc, of in de mailwisseling?

Succes!

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

babay bleu is iig van terstal. plurk heeft er wat dingetjes van en dat blijft wel mooi.

jsb ken ik niet.

bfc is babyface idd. hebben we hier ook dingen van

6. Luna86

Luna86 VIP lid

Jan 11, 2009
    14,917
    9,434
    113
    Gelderland
    Nee het stond niet de advertentie maar in het mailtje wat ze gestuurd had. Gelukkig heb ik verder alles bewaard. Ik heb net een mail gestuurd en gevraagd of we samen tot een oplossing komen. Kijk als ze mij de verzendkosten terug gaat geven dan wil ik hem houden anders mag ze hem terug:D hopelijk reageerd ze nu net zo snel als bij de andere mailtjes;)

7. tulip

tulip Niet meer actief

Het is zeker niet netjes dat ze een ander merk opstuurt dan wat er gezegd was. Maar als ze babyface pas noemde in de mail, dan heb jij toch al geboden zonder dat je wist dat het van bfc was???

8. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

Jan 14, 2008
    3,291
    1
    36
    Vind het goed van je dat je er wel meteen achteraan gaat, en dat je de mailtjes hebt! Succes!

9. Luna86

Luna86 VIP lid

Jan 11, 2009
    14,917
    9,434
    113
    Gelderland
    Nee ik heb eerst een mail gestuurd voor meer info. Stond weinig bij. Dus welk merk, welke kleur en hoe de jas uit valt. Toen ik een reactie terug kreeg hoe en wat heb ik pas een bod gedaan. Er stond wel een foto bij de advertentie maar het leek mij een bfc jasje omdat ik er daar meer van had gezien.

10. tulip

tulip Niet meer actief

ah oke. En toen zei ze dus zelf dat het een bfc jasje was. Wel erg listig.

11. Luna86

Luna86 VIP lid

Jan 11, 2009
    14,917
    9,434
    113
    Gelderland
    Ja dat heeft ze toen idd zelf gezegd.. Tja lastig hè? Het jasje is verder wel leuk hoor ;) en de blauwe kleur die er op te zien is past precies bij mijn muts en wanten. En hij is lekker lang door te dragen. Moet alleen even flink gewassen worden ;)

Heb nog geen reactie terug...

12. tulip

tulip Niet meer actief

hmm, ben benieuwd of je nog iets hoort, als ze dat bewust gedaan heeft, zal ze niet staan te springen om jou te woord te staan vrees ik.

13. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

het zou me ook niet verbazen als ze zich echt vergist heeft. Het gaat namelijk niet om een groot bedrag en daarbij zijn beide merken 3 letters die qua uitspraak wel iets van elkaar weghebben.

14. Luna86

Luna86 VIP lid

Jan 11, 2009
    14,917
    9,434
    113
    Gelderland
    Nou ik heb een mail terug ontvangen en ze was er idd vanuit gegaan dat het een bfc jas was ;) dat geloof ik dan maar op goed vertrouwen. Ik had zelf laatst iets verkocht en had me vergist in de maat..oh wat schaamde ik me en heb meteen een mail gestuurd over hoe en wat en dat ik het geld terug zou storten.. Dus ik kwam er zelf heel snel achter.

Haar voorstel was om de jas terug te sturen en dat ze het geld van de jas terug stort op mijn rekening. Wel ben ik dan mijn verzendkosten kwijt. Later mailde ze dat ik dan ook de helft van de verzendkosten krijg. Van die 6,75. Na een nachtje slapen heb ik besloten om de jas te houden omdat het wel mijn smaak is en hij toch voor erbij is. Ik heb nu voor mezelf geleerd niet zo snel meer iets te kopen via mp mits het in de buurt is en ik het kan bekijken. Erg jammer want tot nu toe was het altijd goed gegaan.
    Mijn vriend riep gister al ' ik zei toch dat je beter 30,- extra neer kan leggen voor een nieuwe' haha! Hij had wel gelijk maar ik vind het leuk om koopjes te doen op mp :)

15. littleladybug

iig fijn dat ze er eerlijk op terugkwam en het jasje terug wilde nemen.

Grappig dat je het jasje tóch houdt! Zo zie je maar dat een mens soms gewoon even bevestigt moet worden in zijn/ haar gevoel, zonder dat er direct een oplossing meot komen;)

16. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Mooi dat het netjes is opgelost maar ik dacht dat bfc stond voor het merk barbara farber collection.

17. littleladybug

Heb het gegoogled, maar het staat voor babyface. Mss dat wat jij zegt ook wel een merk is, maar dan niet voor kinderen??

18. wendelaa

wendelaa VIP lid

Nov 30, 2008
    8,641
    0
    36
    Noord Brabant
    Wat netjes van haar!

En bfc is toch echt babyface, ik heb dat ook voor Tim.
    Barbera Farber is ook een kledingmerk voor kinderen

19. Laika

Laika Fanatiek lid

Jul 23, 2006
    2,334
    3
    38
    Barbara Farber heeft geen afkorting voor zover ik weet.

20. Luna86

Luna86 VIP lid

Jan 11, 2009
    14,917
    9,434
    113
    Gelderland
    Bfc staat voor babyface idd.

Share This Page