hattem is heel leuk woont schoonfam, mijn man komt er dus vandaan. Ik zou daar best willen wonen. Epe, vaassen enz zou ik zelf niet snel voor kiezen, dan zou ik uitwijken naar apeldoorn.
Houd er rekening mee dat plaatsen in die omgeving (Epe, Vaassen, Emst, Heerde, Hattem, etc) moeilijk bereikbaar zijn met openbaar vervoer. Er zijn geen treinen en met bussen naar de naarbij gelegen steden (Zwolle, Apeldoorn) kan lang duren. Ik zou eerder voor Apeldoorn, Nunspeet of Harderwijk gaan.
Het ligt er denk ik aan wat voor jullie belangrijk is. Waar moet voor jullie een huis en een dorp aan voldoen?
Ik zou dan kijken bij Epe, Heerde of Hattem. Hattem heeft nu nog een middelbare school maar die stopt. OV vanuit Heerde weet ik niet. Vanuit Epe en Hattem volgens mij wel redelijk goed.
Ik woon in Oene, dorpje naast emst. Ik wil hier niet meer weg, vind het geweldig 😊 Dat iemand hier zei dat mensen hier wat onvriendelijker zijn en buitenstaanders moeilijk worden geaccepteerd moet ik wel om lachen. Want weet niet waar die dat op gebaseerd heeft maar ik ervaar dat helemaal niet zo. Ik kom uit Heerde en toen ik hier kwam wonen werd ik juist heel makkelijk geaccepteerd. Er wonen Veel christelijke mensen maar ook zeker heel wat mensen die niet geloven en dat gaat prima samen. Doordat het zo klein is, is het wel dat iedereen elkaar zo ongeveer kent en dat heeft zo zn voor en nadelen. . Het is maar met waar je van houdt! Maar Epe zelf is ook erg leuk en net wat groter. Als je uit de stad komt is dit misschien wat fijner want dan is de Overgang naar Emst misschien wel groot.