Ik ben aan het spelen met het idee om mijn haar lekker kort te laten knippen. Nu is het halflang (net over de schouders) en ik heb een slag. Het zit altijd in een ellendige staart. Tijdsgebrek maar ook inspiratieloos. Ik wil snel leuk resultaat hebben en dat lukt me niet. Ik zoek nu een app waar ik kapsels kan proberen maar in Google play vind ik tot nu toe alleen maar echt slechte apps waarbij mijn hoofd niet goed onder het kapsel past en het met het aanpassen alleen maar heel raar wordt. Heeft er iemand een goede app gevonden (zo ja welke) waar je echt het resultaat goed kan beoordelen? Bedankt!
Gewoon naar een goede kapper gaan en wat ideeen meenemen, zij kan je wel adviseren wat staat etc. Ik heb t ook kort, er kan echt veeel leuks. Ik heb normaal slag en dik haar ( al jaren kort hoor ) en ik laat t lekker uitdunnen, leuk model erin, heerlijk
Ik twijfel heel erg, denk er al weken aan om de boel kort te doen en lekker stoer maar heb echt geen idee of het wel bij me zou passen haha Ik zou het om precies de zelfde redenen willen als jij, gewoon makkelijk en toch leuk Dus ik lees even mee want ben wel benieuwd naar die app
Ik was t beu, mijn langere haar Had krullen (permanent) maar was niet mooi meer. Toen heb ik t kort laten knippen! Ben er erg blij mee!!
Ik zou juist zeggen neem met tijdgebrek GEEN kort kapsel! Ik heb het kort gehad en was me toen elke dag lang bezig met mijn haar, zonder wax zat het gewoon niet goed. En nu is het weer halflang en zit het al prima als ik er 3 keer met de borstel doorheen gegaan ben, heerlijk
Met tijdgebrek heb je met een kort kapsel juist nog meer werk! Als je het toch echt wilt zou ik advies vragen van kapsters met een kort kapsel. Ik heb 1 keer mijn haar kort laten knippen en ik ga het echt nooit meer doen! Ik kreeg er sowieso een nóg dikkere kop van en ik was constant bezig het een beetje in model te houden. Ik heb nu weer lang haar en draag het bijna altijd in een staart omdat m'n dochter er anders mee vandoor gaat maar ik kan het ook even mooi krullen of stijlen als ik er een mooi model in wil.
Sinds ik deze facebook pagina heb gezien ben ik een beetje afgestapt van de kort en pittige kapsels https://www.facebook.com/kortpittig/?fref=ts
Mijn advies, helemaal als je krullen/slag hebt. Knip het niet kort! Helemaal als je denkt scheelt me tijd. Kapsel wat je als plaatje laat zien is voor stijl haar dus met slag ben je weet ik veel hoelang bezig het zo te krijgen. Maar uberhaupt kost kort kapsel gewoon meer tijd als langer. Je kan niet denken oh t zit vandaag niet doe lekker staartje in. Nee als t niet zit en je besteed er geen tijd aan zit t ook gewoon niet, kortom je hebt dus geen keuze om je haar te doen
kort kapsel zit idd meer werk in dan lang. net als wat christien zegt als je korte haar even niet mooi zit moet je het mooi maken. lang haar doe je snel even een staart in of vlecht of knot. ik heb zelf wel kort gehad maar nu echt lang haar tot op mn billen en heb er veel minder werk aan dan aan kort. het enige nadeel is dat het langer duurt voor het droog is want ik weiger mijn haar te fohnen het valt gewoon mooier als ik het natuurlijk op laat drogen.
Ik heb het ook kort gehad en Ooh wat een spijt had ik daar van. Helemaal als je naar buiten moest in de regen. Dan kon je dus mooi weer opnieuw beginnen met stylen. Nu heb ik gelukkig weer lang haar. Tot halverwege mijn rug. Ik wil het nog langer laten groeien. Zo lekker makkelijk. Vooral de elastiekjes.
Dit vind ik wel mooi maar zou niet snel voor korter gaan. Het moet je echt staan, maakt vaak ouder en ik ben sowieso geen fan van kortpittig maar dat is persoonlijk. Het is ook best veel werk hoor ik van veel en je moet echt om de 2 maanden naar de kapper. Zou eerst bij zo'n bob beginnen, vind deze echt heel leuk!
Doen! Al dat lijzige lange haar is bij de meesten alleen leuk als je model bent of puber. Helemaal kort heb ik al een tijd niet meer gehad maar ik heb het altijd ergens tussen kaaklengte en schouderlengte. In laagjes en met krul. En dat is echt niet veel werk. Als je maar geen dingen wilt die niet kunnen. Stijlen als je slag hebt bijvoorbeeld. Of sluik haar als je heel dik volumineus haar hebt.
Denk eraan bij een kapsel nemen op basis van zo'n foto dat dit een moment opname is met perfecte omstandigheden. En met goede belichting en stylisten eromheen. Tijdens je dagelijks leven zal dit kapsel er heel anders uitzien.